контакты

Исследования

Мероприятие

Журналы

Аналитика

x Сергій Кікіньов: Наші клієнти «помолодшали» після рестайлінгу  

12.02.2019 в 18:19
Сергій Кікіньов: Наші клієнти «помолодшали» після рестайлінгу

Хвиля оновлень накрила український рітейл ще кілька років тому. Схоже, вона і не думає спадати: необхідність рестайлінгу все-таки очевидна - бренд торгової мережі може почати сприйматися архаїчно і втратити свою актуальність, а споживачі можуть «втомитися» від бренду і переключитися на продукцію конкурентів. Це розуміють в компанії "Клевер Сторс", яка розвиває в Західній Україні мережу сучасних мінімаркетів «Сім23». Про плюси та мінуси рестайлінгу ми поговорили з Сергієм Кикіньовим, директором зі стратегічного управління "Клевер Сторс". 

- За яким принципом Ви обираєте об’єкти (із числа Ваших старих магазинів), які в першу чергу піддаються рестайлінгу в новий формат? 

В першу чергу, вибір на користь того чи іншого об’єкту для рестайлінгу визначається його розміщенням та портретом клієнта. Щодо розміщення: першими під реформат підпадають об’єкти в так званих «знакових місцях» - це центральна частина міста, місця інтенсивних людинопотоків, магазини біля навчальних закладів тощо. 

Эта статья была опубликована в электронном журнале All Retail. Остальная часть материала доступна для компаний и физлиц, оформивших подписку на журнал. Для осуществления подписки сделайте соответствующий запрос на имейл office@allretail.com.ua или позвоните по тел. +38 (044) 383 01 09, +38 (067) 370 68 42

Источник – журнал All Retail
Распечатать