Опубліковано

Здійснення доставки продовольства стає важчим через карантин

Фото:
https://www.unian.net

Відсутнє поліпшення ситуації із зупинкою роботи портів, яка паралізувала поставки продовольства по всьому світу протягом декількох тижнів. Фактично становище місцями погіршується, повідомляє УкрАгроКонсалт з посиланням на Bloomberg.

На Філіппінах офіційні особи в порту, який є ключовим для імпорту рису, заявили на цьому тижні, що термінал може закритися через накопичення тисяч транспортних контейнерів, оскільки заходи з карантину ускладнюють їх відправку.

Комендантську годину в Гватемалі і Гондурасі, обмежує час роботи в портах і уповільнює відвантаження.

В деяких частинах Африки, яка сильно залежить від імпорту продовольства, не вистачає робітників, щоб розвантажити судна.

Зупинки портів – приклад того, як коронавірус перешкоджає виробництву і доставках продуктів харчування по всьому світу. Автомобільні пробки, вантажівки, хворі робітники, заборони на експорт і паніка – все це сприяло тому, що покупці бачать порожні полиці продуктових магазинів, навіть серед наявності рясних запасів.

Їжа переміщується з ферми на стіл через складний ланцюжок взаємодій. Проблеми навіть з декількома портами можуть викликати серйозні збої в ланцюжках поставок. Наприклад, пшениця, вирощена в Європі, може бути відправлена в Індію, де вона переробляється в хліб наан для подальшого експорту на американський ринок. Порушення на цьому шляху викликають серйозні затримки в постачанні.

У разі продовження проблем з портами ситуація може погіршитися. Наприклад, лише кілька країн експортують основну масу рису і пшениці у світі, які є основними джерелами калорій. Соя з Південної Америки допомагає годувати тварин на всій планеті, переважна більшість какао експортується з невеликого району Західної Африки. Навіть такі країни, як США, ключовий експортер продуктів харчування, залежать від імпорту таких продуктів, як вино, спеції, сир та інші.

Американська компанія з виробництва заморожених продуктів Saffron Road покладається на індійські постачання хліба та інших продуктів. Тритижневий карантин 1,3 млрд людей у Індії призвів до майже повної зупинки внутрішніх перевезень вантажів, і уряд повідомило всім великим портам, що вірус є вагомою причиною для припинення деяких операцій. Saffron Road змушений буде шукати інших постачальників, якщо збої будуть тривати набагато довше, сказав генеральний директор Аднан Дуррані.

У деяких країнах раніше критичні труднощі в портах вже покращилися. Китай подолав найбільш гострі з них. У розпал національної епідемії тисячі контейнерів з замороженої свининою, куркою і яловичиною накопичувалися у великих портах після перебоїв з транспортом, а брак робочої сили сповільнила операції. Епідемія призвела до дефіциту контейнерів в інших частинах світу, що посилювалося зупинкою відправок судів з Китаю з промисловими товарами. Після припинення карантину проблеми логістики в Китаї в основному вирішені.

В Бразилії, найбільшому в світі експортері сої, яловичини, кави і цукру, поставки в даний час йдуть в нормальному темпі на тлі спільних зусиль уряду і компаній щодо забезпечення безперервності поставок.