Опубліковано

Як підключити банківський термінал до касового апарату?

Фото:
https://ngs24.ru

Попит на підключення POS-терміналу до онлайн-кас стрімко зростає в останні роки через велике поширення касових апаратів. Це не дивно, оскільки термінал підключений до ККТ істотно спрощує процедуру продажу товару, вимагаючи лише один раз ввести суму покупки замість звичних двох (спочатку в касі, потім вже в терміналі). Більш того, не можна не відзначити ведення більш зручного обліку всіх продажів в одному місці (наприклад, 1С). На сьогоднішній день на вибір користувача є два основних типи підключення вищеназваної техніки: бездротовий і дротовий.

Провідний метод підключення до ККТ

Представлений метод можна назвати самим надійним і простим, адже він ніколи не підводить і працює навіть в умовах сильних перешкод. Провідний спосіб передбачає наявність кабелю USB або порту RS232 (COM). У деяких ситуаціях можна використовувати Ethernet роз'єм, але це вже у крайньому разі. В першу чергу, варто згадати ККТ «смарт-термінали» (наприклад, Кассатка, Эвотор та інші), для яких провідне з'єднання актуально.

Також даним способом підключають термінал в склад POS-системи, до складу якої входять ПК (або ноутбука), фіскальний реєстратор і сам банківський термінал. Щоб керувати інтегрованою системою, можна використовувати програму 1С і всі її аналоги (ЗА підбирається індивідуально, виходячи з потреб підприємства).

Бездротове підключення терміналу до ККТ

Зважаючи на те, що даний вид підключення підходить далеко не всім підприємцям, він використовується досить рідко. Тим не менш, він знайшов своє місце у веденні обліку і широко застосовується в деяких структурах. Та й не всі онлайн каси підтримують функцію WiFi. Є важлива умова – обидва пристрої (термінал і ККТ повинні знаходиться в зоні дії однієї бездротової мережі). Всередині онлайн каси забивається МАС-адрес та інші дані, необхідні для інтеграції. WiFi з'єднання касової техніки зручно тим, що суму для оплати товарів і послуг можна вводити через саму ККТ і вручну, а це дуже актуально, наприклад, для закладів громадського харчування (ресторани, кафе та ін).

Як це відбувається на практиці:

  1. Якщо гість знаходиться за барною стійкою, то суму на оплату в POS-термінал найзручніше прописати через онлайн касу.
  2. Якщо гість знаходиться за столиком всередині залу, і він явно не піде розраховуватися до місця установки ККТ, тоді є два варіанти розвитку подій:
  • офіціант в присутності гостя вводить суму і приймає оплату в ручному режимі;
  • офіціант вводить необхідну суму наперед і приходить вже з готовим терміналом для прийому оплати.

Плюси інтегрованого підключення:

  • зручно – підключення проводиться з використанням одного кабелю USB;
  • не потрібно додаткове живлення, адже джерелом енергії є ККТ;
  • більш дешевий варіант, якщо порівнювати з автономним підключенням;
  • немає необхідності в заміні термобумаги в терміналі.

Мінуси інтегрованого підключення:

  • термінал залежить від каси – якщо стався глюк, оплату ви не зможете прийняти;
  • часта несумісність ПО, встановленого між ККТ і POS-системою;
  • нерідко термінал не інтегрується в 1С через конфлікт конфігурації.

Плюси автономного підключення:

  • неполадки і проблеми в одному пристрої не впливають на інше (ККТ перестала працювати, а термінал продовжує функціонувати);
  • є варіант експлуатації переносного термінала з акумулятором;
  • різноманітність зв'язків: WiFi, GPRS та/або 3G, а також Ethernet.

Мінуси автономного підключення:

  • якщо клієнт оплачує картою, необхідно два рази ввести суму в терміналі;
  • необхідність контролю за якістю Інтернет-з'єднання;
  • періодична заміна термобумаги в POS-терміналі.

Вартість автономних моделей може значно перевищувати інтегровані.

Який вибір зробити для себе?

Неможливо точно відповісти на дане питання, адже все підбирається в індивідуальному порядку. Наприклад, для бару ідеально підійде автономний спосіб підключення, зважаючи особливостей бізнесу.

Якщо ви не впевнені у виборі, ви завжди можете звернутися до фахівців ТОВ «Птіс», і вам нададуть кваліфіковану підтримку. Детальну консультацію можна безкоштовно отримати за телефоном 048-711-70-17 або за адресою вул. Ніжинська, 75, р. Одеса.