Опубліковано

Географічні бренди сирів і шампанського щорічно дають ЄС 75 млрд євро

Фото:
https://elitalcohol.com.ua

Європейський Союз завдяки торгівлі товарами з оригінальним географічним найменуванням, назви яких захищені в переліку так званих географічних індикаторів ЄС, щорічно отримує прибуток у сумі майже 75 мільярдів євро. Про це йдеться в дослідженні, результати якого опубліковані на сайті Європейської Комісії, передає УНН

“Продажу агропродовольчих товарів і напоїв, назви яких захищені ЄС як „географічні зазначення“ (Geographical Indications, GIs, — ред.), досягають 74,76 млрд євро. Більше п'ятої частини цієї суми припадає на експорт за межі ЄС... Обсяги продажу товарів з захищеними географічними назвами у вартісному вираженні в середньому вдвічі вище, ніж подібних товарів без відповідної сертифікації", — повідомляють в Єврокомісії.

Згідно з дослідженням, якість європейських продуктів часто досягається завдяки традиційним методам виробництва, стандартів, які визнаються у всьому світі, і, як правило, мають чітке географічне походження і назви, які захищено правами інтелектуальної власності та відповідним законодавством ЄС від підробок і копіювання.

Так, станом на березень 2020 року в перелік "Географічних індикаторів" ЄС входили 3322 найменування продуктів. Відомі бренди, такі як "шампанське", "Байерское пиво", "Ірландський віскі", "пармезан", "рокфор" або "польська горілка".