Запуск пілотного проекту мережі VARUS в столиці України
- Фото:
- https://varus.ua
Дніпропетровський торговий оператор "ОМЕГА", що управляє мережею супермаркетів VARUS, реалізував запуск першого для себе магазину в концепції To Go.
Наприкінці березня поточного року відбулося відкриття маркету VARUS у новому форматі в Києві. Він розташований в центральній частині міста по вул. Жилянській, 59. Торгова площа об'єкта становить близько 300 кв. м. Режим роботи магазину - з 07:00 до 23:00.
Відзначимо, що загальний асортимент торговельної точки становить понад 2500 SKU, в які, зокрема, входить продукція власного приготування, а саме: хот-доги, картоплю фрі, солодкий батат, різні снеки, фреш-салати і т. д.. Також в залі облаштовано місце для покупців, які можуть перекусити на місці, але у зв'язку з карантинними обмеженнями в країні ця зона маркету тимчасово не працює.
Примітно, що компанія не планує зупинятися на одному об'єкті формату To Go і вже незабаром будуть запущені нові концептуальні магазини VARUS To Go в інших містах України.
Зазначимо, що яскравим прикладом розвитку українського рітейлу в концепції "food to go" є західноукраїнська мережа «Сім23», яка вже довгий час акцентує роботу в цьому напрямку і успішно розвиває такі об'єкти в Луцьку, Львові та Тернополі.
Нагадаємо, що раніше стало відомо про закриття найбільшого об'єкта в мережі Varus в Дніпрі, який був постійним орендарем торгового центру ТРЦ Apollo.
В цілому, мережа VARUS закінчила 2019-ий рік з 84 магазинами в своєму складі, розташованих у 5 областях України.