Опубліковано

У Мінську стартував «розумний» кошик

Розробники безкоштовного сервісу InfoPrice запустили «розумний» кошик. Перед походом у магазин можна вибрати потрібні продукти, а система автоматично порахує підсумкову вартість товарів і порівняє його в 7 різних торгових мережах. Схожі технології вже реалізовані в країнах Західної Європи і Америки – пише belretail.by

«Розумний» кошик доступний в мобільному додатку Infoprice і веб-інтерфейсі. Покупцеві досить вибрати потрібні продукти з каталогу й натиснути значок візка в правому верхньому куті, після чого сервіс підрахує підсумкову вартість товарів і підкаже, в якій торговій мережі вигідніше зробити задані покупки.

Сервіс не тільки порівнює вартості чеків і показує різницю серед мереж в рублях і відсотках, але і виділяє кращу пропозицію серед рітейлерів, якщо Ви захочете заощадити по максимуму і відвідати кілька магазинів. Для більшої точності можна адаптувати вартість набору під свої потреби: наприклад, вказати два кілограми бананів замість одного.

Ціни для «розумного» кошика відстежують щодня. Моніторингом охоплено більшість торговельних мереж: «Евроопт», «Соседи», «Корона», «Виталюр», «Гиппо» та Green. Для порівняння представлені і онлайн-гіпермаркети, але поки тільки «ХИТдоставкой».

«Все більше білорусів зараз намагаються економити на покупках, що ми спостерігаємо за статистикою порівнянь продуктів на сайті. Проте нині на тлі пандемії покупці воліють не ходити по різних магазинах, а вибрати той, де потрібні їм продукти сукупно обійдуться дешевше. Функція «Список покупок» створена саме для цього. Деколи ми не звертаємо уваги на незначну різницю в ціні, скажімо в 30 копійок на один продукт, але якщо, скориставшись сервісом, скласти Ваш тижневий або місячний список покупок, різниця в грошах Вас здивує. Таким чином, можна економити до третини бюджету на повсякденних покупках», – пояснює керівник проекту InfoPrice Роман Андрухов.

Сервіс містить ціни на десятки тисяч товарів. Поки InfoPrice працює тільки в Мінську, але ціни найчастіше актуальні і для регіонів. У планах – впровадження також в обласні центри.

Ціни на товари відстежує окрема команда людей. «Таємні покупці» використовують спеціальні пристрої, які автоматично зчитують штрих-коди. Ноу-хау дозволило зчитувати в рази більше товарів, ніж «по старинці».

Розробники InfoPrice займають незалежну позицію у відношенні рітейлерів. Товари в різних магазинах відслідковуються однаково прискіпливо. Але мережі можуть ділитися даними, щоб контролювати актуальність відомостей. Під час моніторингу ціни все одно перевіряють.

Для порівняння цін можна користуватися сервісом прямо в браузері або завантажити мобільний додаток Google Play, а скоро і в AppStore.