ТРЦ готуються до відтоку орендарів після карантину
- Фото:
- UA.news
Збільшення вакантності після карантину може спонукати торгово-розважальні центри (ТРЦ) провести реконцепцію в боротьбі за орендарів і покупців.
Про це повідомив провідний експерт Colliers International (Україна) Ігор Заболоцький, передає Інтерфакс-Україна.
"До весни наступного року цілком можливо, що ряд проектів, які найбільше втратять орендарів або змушені будуть піти на надзвичайні втрати в розмірі орендних платежів, всерйоз задумаються про проведення реконцепції або переорієнтування на інший сегмент", — сказав експерт.
За словами Заболоцького, нові проекти з виходом на ринок після карантину будуть особливо агресивні у боротьбі за орендарів і покупців, які за два місяці могли змінити уподобання щодо вибору основного місця здійснення покупок на користь більш зручних об'єктів.
Ще однією тенденцією ринку Заболоцький називає запит на відкриття аутлетів через надлишки у рітейлерів нерозпроданих колекцій "весна-літо".
"У деяких компаній з'явилися запити на відкриття стокових форматів, можливо тимчасових, щоб впоратися з надмірним товарним запасом старої колекції і мати необхідні оборотні кошти для закупівлі нових", — додав він.
В цілому в другому кварталі зростання вакантності площ на ринку торговельної нерухомості буде незначним, показник складе до 10%, вважає керівник департаменту торговельної нерухомості Cushman&Wakefield Ukraine Катерина Весна.
"Ми прогнозуємо підвищення вакантності в другому кварталі, так як очікується відкриття великого проекту, можливо, не всі орендарі зможуть відкритися через карантинні обмеження, чи товари або обладнання не могли доїхати, або ж відстрочки з економічних причин. Але я б не говорила про значне збільшення: було 9,3% на кінець 2019 року, зараз, може, буде 10%", — розповіла вона.