Опубліковано

МакДональдз розповів про роботу бізнесу в Україні - частка компанії на ринку зросла до 14%

Теги:
McDonald's

2 червня 2020 року на онлайновій прес-конференції МакДональдз розповів про роботу бізнесу в Україні.

2019 року 110 млн клієнтів замовили страви з МакДональдз в Україні. Це дозволило мережі збільшити частку на ринку швидкого обслуговування на 2%, що склало 14% серед усіх візитів до закладів харчування поза домом (станом на 31 березня 2020 року).

За 23 роки роботи МакДональдз проінвестував в Україну 7,5 млрд грн. Сума інвестицій 2019 року склала більш як 0,5 млрд грн. Ці кошти були спрямовані на поліпшення досвіду клієнтів, диджиталізацію бізнесу та інвестиції в суспільство.

Компанія завжди інвестувала в розвиток талантів, а тепер зосередилася і на їхньому добробуті. Під час карантину, згідно з рішенням Уряду, мережа закрила заклади, залишивши можливість замовити доставлення або скористатися МакДрайвом. Простоювала більша частина бізнесу і понад 60% команди. За період карантину МакДональдз виплатив 50 млн грн на простій та відпустки працівникам, які були вимушено незайняті через роботу ресторанів в обмеженому режимі.

Другий напрям інвестицій МакДональдз — це інвестиції в досвід відвідувачів. Компанія і далі модернізує наявні ресторани за принципом «досвіду майбутнього». За 2019 рік МакДональдз оновив 17 ресторанів і відкрив 5 нових. Наразі ресторани нового формату працюють у 14 містах України, а всього їх 48. У них клієнти можуть самостійно замовляти страви через термінали самообслуговування, отримувати замовлення за столиком для більшої зручності, а також допомогу від експертів з гостинності. З початку 2020 року оновлено вже 7 ресторанів і відкрито 2 нових.

Модернізація ресторанів — це зміни, що стали доречними в теперішніх умовах. Так, термінали самообслуговування дають можливість зробити замовлення безконтактно. Обслуговування за столиком, розділення зон оформлення й видачі замовлень допомагають уникнути черг і, відповідно, великих скупчень людей, дотримуватися дистанції.

Відкриття нових ресторанів — інвестиція в країну, адже це створює додаткові надходження податків у місцеві бюджети й робочі місця як у ресторанах, так і в постачальників, обсяги замовлень у яких зростають.

Інвестиції в диджиталізацію та доставку залишилися пріоритетом для компанії. Порівняно з минулим роком, обсяг замовлень через сервіс доставки збільшився втричі. Станом на тепер сервіс наявний у 17 містах країни: усюди, де є партнер з доставлення. Клієнти зробили більш як 2,6 млн замовлень, починаючи з запуску цієї послуги наприкінці 2018 року. Доставлення МакДелівері — одна з найшвидших на ринку, клієнти отримують замовлення в середньому за 20 хвилин.

У вересні 2019 року МакДональдз випустив мобільний застосунок, на який чекали багато клієнтів. Кількість завантажень перевершила найсміливіші очікування — 1,35 млн. Через застосунок мережа розповідає про нові програми і пропонує меню зі знижками. Окрім того, компанія і далі диджиталізує більшість процесів, які допомагають підвищити ефективність бізнесу.

Місія МакДональдз — не лише створювати смачні і приємні моменти, а й розвивати громади, у яких ми працюємо. Незважаючи на нелегкі для всієї країни часи, компанія і далі використовувала свій масштаб для добрих справ і допомагала тим, хто цього потребує. 1 червня 2020 року МакДональдз і Фундація Дім Рональда МакДональда передали 1 млн грн у 21 дитячу лікарню в Україні, де лікуються діти з коронавірусом. Кошти будуть спрямовані на закупівлю засобів індивідуального захисту для лікарів. За 4 роки існування Фундації в Україні МакДональдз передав 35 млн грн на впровадження принципів сімейно орієнтованої медицини, завдяки якій батьки можуть бути поруч з дітьми під час лікування.

Юлія Бадрітдінова, генеральна директорка компанії МакДональдз в Україні

"План прискореного зростання  глобальна стратегія компанії, якої ми дотримуємося та згідно з якою розвиваємо наш бізнес в Україні, незважаючи на кризу. На нас чекає багато міст, тому з 2-го кварталу 2020 року ми переорієнтували інвестиції з модернізації наявних ресторанів на побудову нових. Цього року ми відкриємо для українців п’ять нових закладів в Україні. Наступного року ми плануємо відкрити не менше ресторанів, ніж цього року, але плани в нас амбітні", — зазначила Юлія Бадрітдінова, генеральна директорка МакДональдз в Україні.

Додаткові стандарти з безпеки й гігієни

"Незмінний пріоритет для МакДональдз безпека й здоров’я клієнтів і працівників. У період карантину ми посилили й без того суворі стандарти з безпеки й гігієни, додавши нові процедури. Незважаючи на послаблення карантину, вони всі й далі діятимуть, поки не відступить загроза коронавірусу", — зазначив Дмитро Корбут, операційний директор МакДональдз в Україні.

До роботи в мережі завжди допускалися лише працівники, які не мають симптомів респіраторних захворювань чи вірусних інфекцій. З початком карантину додатково для всіх працівників ввели обов’язковий температурний скринінг перед початком зміни. Ще одне нововведення — обов’язкове носіння засобів захисту: одноразових масок і рукавичок.

Усі працівники, які контактують з клієнтами, використовують лише одноразові маски, змінюючи їх що 3 години або за потреби частіше. На кухні та в службових приміщеннях використовують багаторазову маску, яка змінюється щонайменше кожні 2 години. Усі працівники використовують одноразові рукавиці, які змінюють щогодини. Миття рук, як і перед карантином, здійснюється щогодини з використанням антибактеріального мила. Мінімум щогодини протираються поверхні в зоні виробництва та обслуговування.

Модель роботи МакДональдз дозволяє обслуговувати клієнтів безконтактно: клієнт може замовити й оплатити їжу повністю безконтактно, а саме замовлення складається в одноразове паковання. Під час карантину додалася процедура, за якою працівники передають пакет так, щоб не торкатися клієнта. Окрім того, тепер що 15 хвилин обов’язково дезінфікуються термінали, а працівники, що приймають оплату готівкою, так само часто обробляють руки в рукавичках дезінфектором. На МакДрайв встановлено захисні екрани, а видача замовлень відбувається безконтактно.

Поки самі ресторани, дитячі майданчики та ігрові кімнати залишаються зачиненими до подальших вказівок, компанія вже підготувала ресторани до роботи після повного відкриття для відвідувачів. У залах і на терасах розклеєно наліпки, що підказують клієнтам, як дотримуватися дистанції в 1,5 метри в черзі до каси чи термінала самообслуговування, на якій відстані сідати за столиками. Щонайменше кожні 2 години працівники ресторанів МакДональдз протиратимуть ручки вхідних дверей зі сторони залу та вулиці, вікна видачі замовлень і захисні екрани, термінали самообслуговування, диспенсери для дезінфікувальних засобів, декор. Столи та стільці — після кожного відвідувача.

Для зручності й безпеки відвідувачів ресторану в залі та біля експресвікон і видачі замовлень МакДрайв розміщено диспенсери з дезінфектором. Наліпки в туалетних кімнатах підкажуть, як правильно мити руки.