Власник Zara і Massimo Dutti закриє 1200 магазинів
- Фото:
- ЛігаБізнесІнформ
Найбільший в світі рітейлер одягу, іспанська компанія Inditex, представила результати першого кварталу.
У першому кварталі, що завершився в кінці квітня, виручка компанії, серед брендів якої Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Oysho, знизилася на 44%, до 3,3 млрд євро. Про це повідомляє Комерсант.
Також за перший квартал Inditex відзвітувала про збитки 409 млн євро проти прибутку 736 млн євро за той же період минулого року.
Протягом першого кварталу 88% магазинів Inditex по всьому світу закривалися на деякий час через карантинні заходи, які здійснюються різними країнами. У той же час компанія повідомила про зростання онлайн-продажів — на 50% за квартал у цілому і на 95% у квітні.
Inditex також оголосила про плани масштабного закриття магазинів — вона збирається закрити 1-1,2 тис. з 7,4 тис. магазинів, які є у компанії зараз, хоча одночасно з цим планує відкрити 450 нових магазинів, так що з урахуванням цього скорочення складе від 500 до 700 точок.
Особливо багато магазинів буде закрито в Європі і Азії.
Крім того, Inditex заявила про плани з нарощування онлайн-продажів: якщо в минулому році на онлайн припадало 14% всіх продажів компанії, то до 2022 році частка інтернет-продажів повинна досягти 25%. У найближчі кілька років компанія вкладе 2,7 млрд євро в різні технологічні рішення та просування онлайн-торгівлі.