Опубліковано

Вебінар «Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит»

Як дослідження даних і машинне навчання допомагають відслідковувати зміни попиту, реагувати на потреби клієнтів, оптимізувати асортимент і викладку в торгових точках? Як ефективно використовувати інформацію при плануванні асортименту?

На ці та інші питання відповідатимуть СЕО Сonsulting for Retail Павло Щербаков, а також експерти компанії Андрій Шевчук та Денис Ромаш.

Відвідавши вебінар, ви дізнаєтеся:

  • Для чого необхідно визначати ролі товарних категорій для покупця і рітейлера.
  • Як роль категорії дозволяє визначити асортиментну стратегію.
  • Що таке кластеризація магазинів у розрізі товарних категорій за паттернами купівельних переваг, і чому вона більш ефективна, ніж кластеризація торговельних об’єктів з узагальненими показниками.
  • Як при формуванні асортименту одночасно врахувати підвищення ефективності операцій, керованість і купівельні переваги.

Коли: 18 червня 2020 р.

Аудиторія вебінару: категорійні менеджери, управляючі роздрібними мережами, комерційні директори.

Час початку вебінару по країнах:

Україна, Білорусь, Росія (Москва) — 18:00

 Азербайджан, Грузія — 19:00

Узбекистан — 20:00

Казахстан — 21:00

Тривалість вебінару — 1,5 години.

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.

Реєстрація обов’язкова за посиланням