Опубліковано

Приємний погляду апгрейд мінімаркетів «Пінгвін»

Команда закарпатської мережі магазинів «Пінгвін» «освіжила» свої мінімаркети, зробивши ребрендинг і редизайн приміщень та логотипу. На даний момент оновлення магазинів розроблено як рітейл-проект - впровадженню кейсу "в життя" поки що заважає коронавірусна пандемія. Але незабаром цю ситуацію почнуть виправляти.

Дизайнерська студія MUST при розробці проекту акцентувала увагу на душевності у мерчендайзингу, аскетичності в інтер’єрі. Тепер у рітейлера з’явився свій персонаж — милий Пінгвінчик, який і стане провідником для покупців. Більше цікавих деталей читайте в нашому інтерв’ю з Володимиром Поліщуком, керівником студії маркетингу і дизайну MUST.

- Доброго дня. Вашою компанією було реалізовано 2 проекти по рестайлінгу в рамках однієї компанії — мережі магазинів «Пінгвін» і «Лечо». І в кінцевому підсумку вони вийшли абсолютно різними. Чи не було у власника мережі ідеї зробити дизайн з загальними рисами? У чому причина абсолютно різного неймінгу та візуалізації у цих мереж?

— Варто почати з того, що «Лечо» — це свіжий ребрендинг для мережі мінімаркетів «Пінгвін». Були перероблені пару старих магазинів, але в основному ім’я «Лечо» використовувалося для відкриття нових мінімаркетів. Але Закарпаття — дуже компактна область, і незабаром новий «Лечо», а також старий, але працюючий «Пінгвін» опинилися в дуже близьких локаціях. Так у власника з’явилася ідея «освіжити» брендинг давно відомих «Пінгвінів», щоб вони могли співіснувати поруч зі своїм «молодшим братом» і виглядати при цьому гідно.

Володимир Поліщук, керівник студії маркетингу і дизайну MUST: "Основним завданням стало уникнення ситуації «канібалізму», тому ми вирішили охоплювати різні аудиторії за рахунок візуалізації в першу чергу".

- Які акценти при розробці нового вигляду маркетів «Пінгвін» були використані Вашою командою, щоб позбутися стеоретипу "похмурого і дешевого у всіх сенсах магазину"?

- Ми вибрали ідею душевності у мерчендайзингу, але при цьому аскетичності в інтер’єрі. Розробили персонаж (Пінгвінчика), який і стане провідником для покупців магазину і його кращих товарних пропозицій. Хотіли показати, що магазин з низькими цінами може бути навіть дуже милим і приємним всередині.

Магазин "Пінгвін" у попередньому дизайні

Магазин "Пінгвін" у попередньому дизайні

- Скільки часу зайняв рітейл-проект по редизайну і ребрендингу мережі "Пінгвін"?

— Якщо говорити про ребрендинг з «Пінгвінів» у «Лечо» рік тому, то від ідеї і назви до першого відкритого магазину пройшло близько чотирьох місяців. А саме редизайн «Пінгвінів» у нас зайняв півтора місяці, всі макети ми закінчили у лютому цього року.

Експрес-маркет "Лечо"

- Чи почали вже впроваджуватися Ваші ідеї в життя? Відкрилися перші оновлені "Пінгвіни«?

- Як я згадав вище, ми закінчили дизайн в лютому, а в березні розпочався карантин і всім різко стало не до оновлень. Керівництво взяло паузу в проекті.

- Чи змінилася ергономіка в торгових залах «Пінгвінів» за рахунок проведених змін?

- Малий рітейл сильно залежить від орендованих приміщень та їх форми. Тут сильно не розвернешся в плані змін, але ми намагалися змістити блоки в залі для більш простої навігації покупців.

- В результаті проведеного рестайлінгу — чи були піддані змінам асортиментні групи в магазинах?

- У «Лечо» змін асортименту було більше, оскільки він став новим брендом і міг заново знайомитися з покупцями, залучаючи нову для себе аудиторію. «Пінгвін» же, наскільки я знаю, не передбачав різких змін в товарах, важливо було зберегти поточних клієнтів.

- Як Ви вважаєте, проведений ребрендинг прямо або побічно впливає на фінансові показники магазинів?

- Я майже 10 років працюю з різними ритейлерами і бачив, як провальні ребрендинги, так і дуже вдалі. Залежить це насамперед від розуміння свого клієнта.

І якщо говорити про «Лечо», якому скоро буде рік, то успішність нашого проекту для клієнта була очевидною з перших же тижнів роботи дебютного магазину в Ужгороді. І той факт, що з липня по грудень власник відкрив ще 5 «Лечо», лише підтверджує мої слова. До того ж, на це літо заплановані три нові відкриття.

А у оновленого «Пінгвіна» набагато менше ризиків зазнати невдачу, оскільки це не новий бренд. Головне — не злякати постійних клієнтів, чого ми не допустимо (посміхається — All Retail).