Перший в Україні маркетплейс крафтової їжі Foody: про концепцію, користь для українського бізнесу та плани на майбутнє
Що являє собою маркетплейс крафтової їжі та напоїв і яка його концепція?
Над проектом Foody почали працювати ще в 2019 році, але саме під час карантину 2020 року з’явилася гостра необхідність втілювати його в життя якомога швидше. По-перше, у березні-квітні 2020 року купівля продуктів харчування онлайн почастішала в 11 разів, що лише закріпило формування звички у покупця купувати онлайн, більше довіряти продавцю.
По-друге, малий і середній український бізнес потребували покупців точно так само, як покупці якісної свіжої їжі. А оскільки досить часто крафтові виробники виходять тільки на локальні ринки, ідея вивести їх в онлайн і дати можливість торгувати на всю Україну — лише посилила мотивацію команди.
Місія маркетплейса досить проста: дати можливість покупцеві придбати свіжі і натуральні продукти з будь-якої точки України і надати крафтовим виробникам майданчик для реалізації їх продуктів онлайн.
«Для багатьох крафтових виробників реєстрація свого магазину на Foody — перший досвід продажів онлайн. Тому наші першочергові завдання — надати виробникам всі інструкції, навчити їх продавати і робити крутий маркетинг своїх продуктів», — ділиться маркетолог Foody.
За словами команди Foody, їх наступна мета — розмістити 1000 виробників до кінця року і вивести маркетплейс на рівень потужної і впізнаваної платформи, де постачальнику буде вигідно, а покупцеві — зручно і смачно!