Опубліковано

Mars, Colgate-Palmolive і PepsiCo хочуть боротися з расизмом

Відомі бренди з більш ніж 100-річною традицією, що мають свої корені в США, у назвах та етикетках посилаються на образ чорношкірих людей. Тепер ситуація має змінитися.

Mars хоче змінити бренд Uncle ben’s, PepsiCo — бренд Aunt Jemima, а Colgate-Palmolive — одну з найпопулярніших зубних паст в Азії — Darlie, — пише WH.pl

Компанія Mars, власник марки Uncle ben’s, повинен прибрати зображення чорношкірої людини з упаковок рису і соусів. Таким чином, компанія вписується в антирасистські настрої та дії, що охопили США після смерті афроамериканця Джорджа Флойда. У той же час Mars оголосив, що ще не знає, в якому напрямку буде змінюватися бренд.

Darlie — це популярний азіатський бренд зубних паст, вироблений Hawley & Hazel, де 50% акцій належать Colgate-Palmolive. Спочатку пасту називали Darkie, що означало «негр», а на упаковці був темношкірий чоловік у циліндрі з білозубою посмішкою. Назву пасти було змінено, але на азійському ринку, де вона найбільш популярна, вона все ще означає «негр», тому виробник вирішив втрутитися.

Інший світовий гігант PepsiCo також змінить свою продуктову лінійку, яка може похвалитися 130-річною традицією. На жаль, не походженням цієї традиції. На упаковці сухих сніданків марки Aunt Jemima зображена темношкіра жінка, а назва відноситься до темношкірих слуг, які готували їжу білим американцям.