Опубліковано

Nike знизила виручку майже на 40% через закриття магазинів під час карантину

Теги:
Nike
Фото:
RAU

Nike Inc., найбільший у світі виробник спортивних товарів, за підсумками четвертого кварталу 2020 фінансового року відзвітував про чистий збиток і зниження виручки на тлі спалаху коронавіруса, незважаючи на впевнене зростання онлайн-продажів.

Як повідомляється в прес-релізі Nike, чистий збиток за квартал, що завершився 31 травня, склав $790 млн, або $0,51 у розрахунку на акцію, у порівнянні з прибутком в $989 млн, або $0,62 на акцію, за аналогічний період роком раніше.

Квартальна виручка Nike знизилася на 38% і склала $6,313 млрд порівняно з $10,184 млрд за той же період у попередньому році. При цьому онлайн-продажі підскочили на 75%, без урахування коливань валютних курсів — на 79%. Компанія планує продовжити інвестувати в розвиток інтернет-продажів.

Виручка Nike в Китаї (включаючи Гонконг, Макао і Тайвань) без урахування коливань валютних курсів зросла на 1% — до $1,647 млрд. Продажі в Північній Америці впали на 46%, склавши $2,23 млрд. Виручка в регіоні Європа, Близький Схід і Африка зменшилася на 44%, до $1,328 млрд, а в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Латинській Америці — на 39%, до $801 млн.