Намбер ван по домашнім гаджетам: нова рекламна кампанія COMFY
- Фото:
- All Retail
В COMFY стартувала рекламна кампанія літнього сезону.
Кампанія має слоган «Намбер ван по домашнім гаджетам» і складається із трьох роликів. Цього разу анімаційних. Кожен з них містить типові запитання під час вибору великої кліматичної техніки. Нестандартний креатив допомагає вкласти однозначне повідомлення: COMFY знає «точки болю» клієнта і має вирішення для кожної з них.
«Ми можемо відповісти на всі ваші питання та знаємо, на які питання обов’язково потрібно отримати відповіді. Саме це характеризує компанію, що ставить рекорди радості від покупки», — коментує Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative COMFY.
Ролики розроблені разом з креативною агенцією Banda та студією 23/32 films. Відео містить точні інсайти, які базуються на експертності у підборі техніки.
Морозилка: https://www.youtube.com/watch?v=iuMKca9pUGI
Кондиціонер: https://www.youtube.com/watch?v=yR7n4LyEAMo
Холодильник: https://www.youtube.com/watch?v=vq67tXm3lC8
Завдяки нетиповому підходу до створення рекламного повідомлення відео привертають увагу та відрізняються від звичайних рекламних роликів, характерних для сезону кліматичної техніки.