Опубліковано

Китайський ринок FMCG повернувся до зростання

За останні чотири тижні вартість ринку FMCG в Китаї збільшилася на 4,6% - повідомляє агентство Kantar.

Останні дані Kantar Worldpanel за 12 останніх тижнів свідчать, що споживчі витрати на товари FMCG в Китаї виросли на 1,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що означає відновлення після падінь, викликаних вибухом COVID-19 — повідомляє WH.pl

За останні чотири тижні ринок FMCG досяг приросту вартості на 4,6%. Всі регіони Китаю показали однакову тенденцію відновлення. Особливо сильний ріст продажів відмічений в категорії побутової хімії і чистящих засобів для дому. Сектор молочної промисловості та особистої гігієни також показав хороші результати.

Незважаючи на відновлення економіки, торгівля Китаю (включаючи гіпермаркети, супермаркети та мінімаркети) зафіксувала падіння обороту на 1% в останні 12 тижнів порівняно з минулим роком. Мережа RT-mart зберегла лідируючі позиції і має 7,2% частки ринку.

Варто відзначити, що, незважаючи на втрату клієнтів за останній рік, все кращі результати у Китаї фіксує мережа Wal-Mart. Вона почала демонструвати стійке зростання обороту, що може бути результатом стратегії відкриття невеликих магазинів, основним активом яких є широкі категорії свіжих продуктів і послуг по доставці, адаптовані до потреб покупців.