Опубліковано

11-а Міжнародна бізнес-зустріч для розвитку співпраці ритейлера та постачальника FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, 24 липня в Києві!

Теги:
конференція
private labels
Фото:
https://trademaster.ua

24 липня 2020 р. в Києві відбудеться 11-а Щорічна Міжнародна практична конференція FoodMaster & PrivateLabel-2020: «Синергія постачальників і ритейлерів в боротьбі за прибутковість бізнесу і лояльність нового покупця», яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

В цьому році в 2-х форматах — Наживо РК «Ультрамарин», вул. Василя Липківського, 1А Київ, з витримкою всіх рекомендацій МОЗ (1 чол. на 5 кв. м.) + Онлайн-трансляція з ефектом живої присутності для інших міст і країн!

Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України — TradeMasterGroup.

Партнери конференції:

Чайний Партнер — СолоМія

IT Партнер — Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Трансформаційний Партнер — YouCoach

Партнер каво-брейків — Trevi

Ставши учасником події, Ви:

  • Обміняєтеся з іншими постачальниками і ритейлерами позитивним досвідом співпраці;
  • Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку продуктів харчування, тренди в категоріях;
  • На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком;
  • Отримаєте нові ідеї та інсайди, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
  • Проведете переговори і укладете договори про співпрацю в одному місці більше ніж з 50 потенційними партнерами;
  • Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
  • Дізнаєтеся успішні стратегії покриття територій постачальниками;
  • Поліпшите комунікації і збудуєте конструктивний діалог з ритейлерами і дистрибуторами про співпрацю;
  • Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
  • Зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників,
  • Уявите Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!

На Бізнес-Зустрічі Вас чекають теми і спікери:

• Споживач в новій реальності: закупівлі, e-commerce, економія, Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні.

Що у вас болить? Програми лояльності, які вирішують завдання рітейлера. Зміна купівельної поведінки в кейсах, Карина Чернікова, Генеральний директор «Brandloyalty» (Росія, Казахстан, Білорусь). Більше 10 років досвіду директора по маркетингу рітейлерів-гігантів «Магніт», «X5 Retail Group», «Техносила» / BrandLoyalty розробляє і реалізує рішення в лояльності, що дозволяють лідируючим світовим роздрібним мережам змінити поведінку покупців.

Перерозподіл ринку — Нові гравці — Нові можливості, Євген Разуваєв, Маркетинг-директор Snack Production. Основними досягненням є успішний запуск на міжнародний ринок 6 абсолютно нових брендів, один з яких став лідером ринку всього за 10 місяців з моменту появи ідеї. а ще два протягом 3-х місяців з моменту старту виробництва стали номером 2 і 3 в своїх категоріях.

Цінове моделювання або як управляти маржею, Олена Воробйова (Online), Міжнародний експерт з категорійного менеджменту з 19-ти річним досвідом роботи в ритейлі в великих федеральних мережах (в т.ч. досвід старт ап проектів).

Спільні проекти виробників і рітейлерів.

FOOD TECH Технології. Перспективи трансформації культури споживання, Євген Нетреба, Комерційний директор сервісу доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua.

Як розвивається продуктовий e-commerce останні 10 років.

FMCG 2020: перехід до нової (не) нормальності, Марина Забарило, Комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK.

Традиційний бізнес в нетрадиційних умовах, Наталія Нікітенко, Managing Director ТОВ СП «СОЛОМІЯ»

- Гнучкість, запорука витривалості: перебудова бізнес процесів, безпека виробництва

- Як, ТМ BATIK підкорює online простір, виклики сьогодення

- Персонал, єдиний стабільний фактор: досвід Соломії "на карантині«

Як зробити споживача щасливим: синергія рітейлера і виробника, Олексій Коваленко, Керуючий акціонер і творець бренду «ЕПІКУР» — курячого м’яса, вирощеного без антибіотиків та стимуляторів росту.

Досвід входження в європейські мережі. Алгоритм дій і необхідна формалізація.

• Моніторинг показників безпеки в СТМ, Людмила Головіна, Незалежний консультант, досвід роботи: начальник відділу якості «Новус Україна», власник бізнесу в HACCP -Food Safety & Hygiene, менеджер відділу управління якістю в компанії «METRO Cash & Carry Ukraine», менеджер відділу забезпечення якості в «Real (hypermarket)», «МсDonald’s», науковий співробітник в компанії "НДІ Екогігієни і токсикології МОЗ України ім. Л.І. Медведя«.

Досвід входу в міжнародні мережі з проектом СТМ. Алгоритм дій і необхідна формалізація, Леся Іванченко, Заступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу Науково — виробничої компанії ТОВ «Супермаш». Компанія виробляє 45 мільйонів шт. косметичних товарів в рік. На виробництві впроваджена міжнародні стандарти системи Управління якості ISO 9001: 2015 і ISO 22716. Партнери компанії Ашан, Watsons, ЕВА, Епіцентр, Простір, Нова лінія, Розетка. Компанія експортує продукцію до Грузії, Узбекистан, Литву, Латвію, Молдову, Росію, Білорусь, Ірак (Багдад), КНДР, Туреччина.

— Ризики на етапі тендера для виробника (фінансові показники входу в проект, швидкість обертання капіталовкладень, законодавчі вимоги до продукції, маркування, сертифікації товару на території проведення тендеру)

- Коучинг персоналу замовника в специфіці випуску продукції ВТМ (матеріали, сировину, терміни приходу і виготовлення, можливості закупівлі спеціального сировини під проект, партійності друку і таймінги робіт з урахуванням експортно — імпортних операцій)

- Супровід продажу продукції ВТМ на зарубіжних ринках. Рекламації покупців або як розрізнити справжню скаргу від споживчого тероризму. Ризики виробника і замовника.

Екологічність взаємин рітейлу з постачальниками при спільному управлінні категорією, Олександра Няміна, Незалежний консультант по роботі з федеральними і локальними мережами, оптимізації закупівельної діяльності, розробки, виведення на ринок і просування нового товару, підвищення ефективності існуючого товару. Досвід роботи: Виконавчий директор Ашан, м. Москва. Директор по проектам, клієнтам і сервісам (проектна робота) Галамарт, м. Москва. Категорійний директор (непродовольчі і супутні товари) Перехрестя, Х5 Рітейл Груп, м. Москва.

Також в рамках заходу учасників чекають:

· Столи переговорів в форматі "Мережа — постачальник«

Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 11 років взяли участь понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Мережі, які підтвердили свою участь: ЕКО Маркет, Вересень Плюс, ТС Чудо Маркет, Україночка, Апельмон, Фуршет, ГІППО, Паралель-М, ЛТД Маркетопт, Varus і ін.

· Вручення Національних премій Retail in-Ukraine 2020 і Made-in-Ukraine 2020

Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2020: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів «Made-in-Ukraine 2020: кращий партнер»

· Галерея новинок і виставка рішень і послуг для ритейла

В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник — виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників свою продукцію представлять: АМБ Карпати, КФ Меркурій, Волд, Герчак, Бєглов, м’ясокомбінат «Ювілейний», Тис Маркет, Ізівендінг, Бель Шостка Україна, Карраро, Соломія, Житомирський картонний комбінат, Галафрут, Фаєр Трейд і ін.

Спеціальна Пропозиція для учасників Події: При реєстрації на конференцію FoodMaster & PrivateLabel-2020 року, Ви отримуєте додатково, можливість брати участь у конференції «CatManMaster-2020: Практики впровадження категорійного менеджменту», яка буде проходити паралельно у Другому залі. Третій зал Privat Label в рамках Конференції присвячено Власним торговим маркам.

Переходьте за посиланням і забронюйте Ваше місце прямо зараз!Онлайн-реєстрація