Опубліковано

Сервіс Glovo розпочав роботу в Кропивницькому

Теги:
Glovo
Фото:
All Retail

Сервіс Glovo розпочав роботу у двадцять третьому українському місті – Кропивницькому. Сьогодні мешканці міста вже можуть скористатися перевагами швидкої кур’єрської доставки - завантажити безкоштовний додаток у смартфон та зробити перше замовлення.

У Кропивницькому територія покриття сервісу простягається від вулиці Короленка на півночі до річки Сугоклея та парку Перемоги на півдні. У східній частині міста до зони доступу Glovo майже повністю увійшов район Великої Балки, а на заході покриття сервісу доставки обмежується вулицею Київською та Університетським проспектом. Поступово зона покриття сервісу буде збільшуватися. У Кропивницькому сервіс Glovo доставляє з 10:00 до 23:00.

Мобільний додаток Glovo дозволяє замовити доставку готової їжі з ресторанів міста, продукти з супермаркетів, товари з магазинів здоров’я та краси, медикаменти з аптек — що завгодно! Для замовлення користувачі додатку можуть скористатися 6 бабблами — «Ресторани», «Супермаркети», «Здоров’я та краса», «Подарунки», «Що завгодно» та «Експрес-кур’єр». З останнім бабблом користувач може передати кур’єром Glovo будь-який предмет у межах покриття сервісу в місті. А баббл «Що завгодно» дозволяє додати фото або написати в текстовому полі назву потрібного товару, якого немає в інших бабблах — кур’єр придбає та доставить його менше ніж за годину. Вартість послуги у бабблах «Експрес-кур’єр» та «Що завгодно» розраховується автоматично відповідно до подоланої кур’єром відстані. Вартість доставки у бабблі «Ресторани» становить 30 грн, у «Подарунки» та «Супермаркети» — 60 грн. У бабблі «Здоров’я та краса» вартість доставки коливається від 30 до 60 грн залежно від обраної послуги. Розміри замовлення не можуть перевищувати габарити фірмового рюкзака кур’єра — 40×40×30 см та вагу 9 кг

Розпочати користуватися сервісом Glovo просто — необхідно завантажити додаток на свій смартфон з App Store чи Google Play та зареєструвати обліковий запис. Користувачами додатку Glovo можуть стати лише повнолітні особи. У ході оформлення замовлення обов’язково потрібно перевірити актуальність геолокації та спосіб оплати. Зорієнтуватися у наповненні послуг допоможуть спеціальні фільтри у бабблах «Ресторани» та «Супермаркети», що дозволяють сортувати заклади за типом, вартістю доставки, оцінкою користувачів, розташуванням. За спеціальними пропозиціями від партнерів сервісу та знижками на доставку можна стежити як у додатку Glovo, так і на сторінці сервісу в Instagram за посиланням: https://www.instagram.com/glovo_ua/.

Послуги сервісу Glovo доступні за будь-яких погодних умов чи ситуацій на дорогах. Для доставки замовлень кур’єри використовують велосипеди, скутери, автомобілі та обирають найбільш оптимальні маршрути, що дозволяє уникнути заторів. Відстежити шлях кур’єра користувачі мають змогу в реальному часі на карті в додатку. А за появи запитань — у додатку можна додатково зв’язатися з кур’єром або зі службою підтримки, після отримання замовлення.

У час високого рівня захворюванності на коронавірус в Україні, радимо використовувати безготівковий розрахунок та безконтактну доставку для обмеження додаткових контактів між користувачами та кур’єрами. З червня користувачі додатку Glovo можуть скористатися новою опцією та залишати безготівкові чайові кур’єру. Функція працює у всіх містах України, де представлений сервіс Glovo та для всіх підключених до платформи кур’єрів.