Чи зможе прижитися формат жорсткого дискаунтера в Польщі?
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
- Неясно, чи готовий споживач прийняти рівень обслуговування та дизайн магазину, запропоновані MERE, на противагу різниці в ціні, - говорить президент правління Inquire Агнешка Гурницка, коментуючи вихід російської мережі на польський ринок.
Як підкреслює експерт, на польському ринку торгівлі продуктами харчування існує велика конкуренція. У той же час, вона запитує, чи є в ньому місце для нової мережі.
- У мене є серйозні сумніви з цього приводу. Існуючі в Польщі дискаунтери з кожним роком відзначають все більш високі об`єми продажу, і це стосується не тільки мереж Biedronkа або Lidl; у Aldi теж все добре (після зміни стратегії), ще й нещодавно Netto приєднався до «суперліги». Сила вже існуючих дискаунтерів значно збільшилася за останній рік, — зазначає Гурницка.
У той же час вона додає, що на цьому тлі майбутнє формату жорсткого дискаунтера не дуже райдужне.
- Історично цей формат у Польщі не приживався. Колись таким магазином був Lidl, але польський ринок змусив до радикальної зміни стратегії. Aldi зараз піддається такій же трансформації. Польський ринок любить низькі ціни, але польський покупець також дуже вимогливий — він цінує відповідну якість товару і широкий асортимент свіжих продуктів. Немає впевненості в тому, чи готовий споживач прийняти запропонований рівень обслуговування та декору в магазині, представлений MERE, на противагу різниці в ціні, — заявляє глава компанії Inquiry.
Тим не менше, експерт зазначає, що коли мова йде про розширення мережі, то вона може розвиватися лише за межами великих міст, у тих регіонах Польщі, де клієнти мають менш тугі гаманці — пише WH.pl
- Коли справа доходить до розвитку в окремих регіонах Польщі, я б вказала для цього формату місця в так званих «польських повітах». В Польщі є такі міста і муніципалітети, які депопулізують — де в результаті змін закрилися великі підприємства, і на їх місці до сьогоднішнього дня не було побудовано нічого нового. Таких міст в Польщі багато, і вони можуть бути привабливими для МERE з двох причин: є клієнти, яким можна адресувати такий формат магазину і легше знайти вільні місця, — каже Агнешка Гурницка.
Однак вона підкреслює, що конкуренція, навіть на місцевих ринках, буде тільки посилюватися. Це пов’язано з тим, що експансію в таких районах здійснюють не тільки Biedronka, але й Dino, а також магазини, що належать Eurocash Group, які вже почали освоювати райони невеликих міст і сіл.