Опубліковано

Результати Carrefour перевершують очікування

Завдяки сильним показникам зростання в Бельгії, Іспанії і Бразилії, Carrefour завершив перше півріччя з кращими, ніж очікувалося, результатами. Група приділяє ще більше уваги економії коштів з метою підвищення прибутковості.

У II кварталі року — і, отже, в розпал коронакризиса — Carrefour вдалося збільшити зіставні продажі на 6,3%: валовий обсяг продажів склав 18,71 млрд. євро. Зокрема, у травні та червні результати компанії були чудові. У Бельгії рітейлер зафіксував відмінні показники зростання: + 15,9% (1,19 млрд. євро).

Carrefour зміг повною мірою використовувати факт закриття кордонів з сусідніми країнами, що не дозволяло бельгійцям робити покупки за кордоном. Частка ринку збільшилася, а ціна інвестицій окупилася. В Європі також досягла успіху Іспанія (+ 9,8%), але погіршилися показники Італії (-7,4%), Польщі (-4,2%) і Румунії (-2,2%), в деякій мірі тому, що в цих країнах у групи є багато магазинів в торгових центрах, які залишалися закритими протягом більш тривалого періоду часу.

На внутрішньому французькому ринку картина неоднозначна: як і в I кварталі, гіпермаркети здали свої позиції (-3,6%), оскільки споживачі робили покупки в магазинах біля дому. Цифри покращилися з середини травня. Супермаркети (+ 4,3%) і особливо магазини біля дому (+ 11,4%) показали себе набагато краще. Рентабельність покращилася по всій Європі. У Латинській Америці рітейлер також зафіксував двозначне зростання. В Азії (Тайвань) оборот дещо знизився, але прибутковість збільшилася. Також слід відзначити сильне зростання сектору електронної торгівлі продуктами харчування більш ніж на 100%.

Компанія звернула пильну увагу на витрати і зуміла заощадити понад 480 млн. євро в першій половині року. Переважно це пов'язано з поліпшенням співпраці між країнами в сфері закупівель, а також із закупівельними альянсами з мережами Tesco і Système U. Carrefour також поступово спрощує свою організаційну структуру — інформує retaildetail.eu