Опубліковано

LPP Group відкриє в мінському ТРЦ Mega Park флагманські магазини всіх своїх брендів

Теги:
розвиток ритейлу
експансія
франшиза
Фото:
https://retailers.ua

Найбільший польський fashion-рітейлер LPP Group планує відкрити в Мінську флагманські магазини п'яти своїх брендів: Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay і House. Вони розташуються на першому та другому поверхах ТРЦ Mega Park, який будується в мінському мікрорайоні Кам'яна Гірка. Відкриття центру заплановано на початок 2021 року.

Загальна площа всіх магазинів складе 5,4 тис. кв. м. Всі п’ять магазинів будуть флагманськими. Найбільшим з них стане двоповерховий Reserved площею 2,5 тис. кв. м. Магазини Mohito, Cropp, House розмістяться на першому рівні торгового центру, Sinsay — на другому рівні.

До середини минулого року бренди LPP Group були представлені в Білорусі по франшизі, однак LPP вирішила відкривати власні магазини і відкликала всі франшизи — пише belretail.by

В кінці минулого року компанія офіційно заявила про вихід на білоруський ринок і оголосила про відкриття в 2020 році флагманських магазинів всіх п’яти брендів в найбільшому в країні регіональному торгово-розважальному комплексі Triniti в Гродно.

Також цього року в ТРЦ Palazzo відкриються флагманські магазини Reserved і Mohito, а в серпні в центрі розпродажів Outleto з’явиться магазин Sinsay.

Як повідомляють в LPP Group, Mega Park буде єдиним місцем в Мінську, де будуть представлені всі п’ять брендів рітейлера. Нові колекції будуть надходити в Білорусь так само швидко, як і в країни Євросоюзу. Цінова політика буде такою ж, як і в сусідніх країнах.

ТРЦ Mega Park будується в центрі Кам’яної Гірки на перетині вулиць Казимирівської і Камінногірської. Його загальна площа — 58 тис. кв. м. Всього ж у торговій галереї Mega Park відкриється близько 100 магазинів. Крім магазинів у комплексі будуть розташовані ковзанка, кінотеатр, батутная арена, кафе і ресторани, фітнес-центр, дитячий центр і школа раннього розвитку. Передбачені аптеки, хімчистка, салони краси, ветеринарний кабінет і салон для домашніх улюбленців. Поруч буде безкоштовна парковка на 1,2 тис. автомобілів.

LPP Group входить у число світових fashion-ритейлерів. Його мережа включає близько 1,7 тис. магазинів в 25 країнах Європи, Азії, Близького Сходу і Африки. Польський виробник щорічно продає 265 млн. одиниць одягу.