Опубліковано

У рейтингу найбільш швидкозростаючих мереж США лідирує... німецький Lidl

Американська національна федерація рітейлерів (NRF) спільно з консалтинговою компанією Kantar розробила рейтинг Hot 100 Retailers 2020.

У цьому списку враховано збільшення продажів в 2019 році порівняно з попереднім роком. Автори уважно вивчили всі торгівельні мережі, які працюють в США, в тому числі ті, які торгують непродовольчими товарами із продажами більше 300 млн. доларів. Перемогла... німецька мережа дискаунтерів Lidl!

У ТОП-100 увійшли 32 продуктові мережі, а також національні та регіональні мережі промислових, будівельних, швейних, спортивних магазинів та ін. Безумовним переможцем виявився Lidl — інформує WH.pl

Згідно з даними, обсяг продажів німецької мережі в 2019 році трохи перевищив 1 млрд. доларів (1087 млн.), що склало зростання на 69% в порівнянні з попереднім роком. За даними Kantar, в минулому році продажі Lidl в світовому масштабі склали приблизно 126,5 млрд. доларів, при чому продажі в США як і раніше становлять менше 1% загальної виручки рітейлера. На кінець 2019 року у Lidl в США було 97 магазинів і 3 розподільних центри (четвертий будувався). Кількість магазинів за рік збільшилася на 49%.

За словами NRF і Kantar, Lidl — відмінний приклад реагування на сучасні споживчі тенденції. Рітейлера хвалять за те, що він збільшує доступність свіжих продуктів в «маленьких» продуктових магазинах. Компанія підкорює серця американців, у тому числі пропозицією свіжих, необроблених сільськогосподарських продуктів — фруктів і овочів, м’яса, птиці, яєць, риби, морепродуктів і т. д. — а також продуктів з низьким ступенем переробки, наприклад, молочних продуктів.

Серед найвідоміших у Європі компаній рейтинг включає, серед іншого, Amazon (5-е місце), Primark (10-е), Speedway (14-е), Costco (27-е), Apple Store (28-е), Dollar General (33-е), Aldi (35-е), Walgreens Alliance Boots (47-е), Sony Electronics (59-е), The Home Depot (67-е), 7-Eleven (83-е), Sephora (94-е), Kroger (96-е) і Levi Strauss (100-е).

Hot 100 Retailers — це щорічний рейтинг найбільш швидкозростаючих рітейлерів, які працюють у США. Єдиний критерій — це збільшення виручки у попередньому році. В середньому дохід компаній із Hot 100 виріс на 11,9%, що більше, ніж роком раніше, коли в середньому було 9,8%. У випадку компаній, які не публікують дані — це стосується приватних компаній, що не котируються на фондових біржах або франчайзингових мереж, — Kantar робить свої власні оцінки. В інших випадках він відокремлює продажі на внутрішньому ринку від загальних продажів міжнародних мереж. Завдяки цій методиці компанія отримує чітке уявлення про ситуацію в американському рітейлі.