Опубліковано

Кавуни з баржі на полицях «Сільпо» стали амбасадорами туристичних місць Херсонщини

Теги:
кавун
Сільпо
Фото:
All Retail

На кавунах розмістять 200 000 наліпок із QR-кодами про цікаві локації регіону.

Так національна мережа «Сільпо» підтримала соціальний туристичний проєкт «Кавун — амбасадор Херсонщини». Перша партія із 30 000 штук прибула до Києва на баржі перед Днем Незалежності України і вже продається у 27 супермаркетах Києва, Стоянки, Софієвської Борщагівки та Броварів. До кінця вересня ще 130 000 кавунів з QR-кодами можна буде знайти на полицях «Сільпо».

«Що може бути більше херсонського, ніж кавуни? Щороку вся Україна стежить за баржею, яка везе їх до Києва. Нам сподобалась ідея, що мережа „Сільпо“ на кілька тижнів може стати посольством Херсонської області, а 200 000 кавунів виконають роботу амбасадорів та просуватимуть туристичний напрямок регіону», — розповідає директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Наліпки на фруктах та ягодах, які продаються в магазинах, часто розміщують виробники продукції як емблему торгової марки. Тепер завдяки використанню QR-кодів кавуни стали джерелом захоплюючої пізнавальної інформації. Скануючи зображення коду, кожен поціновувач кавунів може здійснити віртуальну подорож, а потім самостійно або за допомогою туристичних компаній відвідати Херсонську область.

"Ми хочемо більше розповідати про Херсонщину як неймовірний туристичний напрямок. Через обмеження міжнародних поїздок багато українців почали лише цього року з подивом відкривати для себе красу нашого регіону та розповідати про це в соцмережах. Крім сезонного туризму для відпочинку, Херсонська область є привабливою для туризму і протягом року, але ці напрямки ще недостатньо відомі", — розповідає керівник ГО «Центр живої історії «Олешшя» Павло Білецький.

Соціальний туристичний проєкт «Кавун — амбасадор Херсонщини» запустила Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя» як одну зі складових проєкту Trip Must Go On за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID, Державного агентства розвитку туризму України та Херсонської обласної державної адміністрації.

«Кавуни із Херсона із QR-кодами про туристичні локації регіону — це чудовий нестандартний приклад промоції внутрішнього туризму в Україні. Громадська організація «Центр живої історії „Олешшя“ разом з Агентством США з міжнародного розвитку USAID реалізовують проєкт Trip Must Go On, в рамках якого і з’явилися кавуни — амбасадори Херсонщини. Ми вдячні бізнесу та громаді за підтримку таких ініціатив. Можливості є, за них варто боротися», — зазначила очільниця Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.