Опубліковано

У ТРЦ Retroville розпочали роботу майже двадцять нових магазинів відомих брендів

Теги:
ТРЦ Retroville
Фото:
All Retail

З 13 по 31 серпня в ТРЦ Retroville триває чергова хвиля відкриттів. Цього разу в ТРЦ почали працювати майже два десятки магазинів відомих брендів, кінотеатр Multiplex, Sport Life, перший ресторан та кав’ярні. Відтак, наповнення ТРЦ Retroville вже досягло 70%, тому жителі та гості Києва точно зможуть насолодитися різноманітним і яскравим шопінгом.

Відтепер фанати кіно мають можливість поєднувати шопінг і перегляд гучних прем’єр, адже 13 серпня в ТРЦ Retroville відчинив двері 8-зальний кінотеатр Multiplex з унікальною для України технологією ScreenX. А поціновувачі відомих молодіжних брендів гідно оцінять магазини польської fashion-групи LPP — House, Cropp і Sinsay, що відкрилися 15 серпня. Загальна площа цих магазинів майже 3 000 кв. м. Також цього дня святкове відкриття відбулося в Under Armour, Oodji, STEM і WALKER.

15 серпня на другому поверсі ТРЦ почав працювати довгоочікуваний, для жителів Виноградаря, спортклуб Sport Life площею 4 400 кв. м. Окрім цього, для прихильників спорту відкрився супермаркет Sportmaster площею 1720 кв. м.

З 21 серпня почав працювати маркетплейс made in Ukraine і відомий в Києві супермаркет Всі.Свої. У магазині площею 1 600 кв. м можна придбати авторський одяг, товари для дому та краси виробництва українських крафтових майстрів і невеликих мануфактур.

Один із провідних турецьких операторів одягу DeFacto відкрив магазин площею майже 1 000 кв. м. Компанія створює індивідуальні колекції відповідно до культури і способу життя країни, в якій розташований магазин.

Представниць прекрасної статі серед інших відкриттів ТРЦ порадують бутики білизни і супутніх товарів торгових марок Intimissimi, Calzedonia, Tezenis і BraBraBra. А шанувальники якісного взуття зможуть придбати продукцію легендарного бренду Timberland.

Щодня все більше операторів починають роботу на фуд-корті об’єкта. До McDonald’s і KFC, Salateira, FS Ukraine, Gremio Grill, Master Burger, Lviv Croissants, Udgen Burger приєдналася мережа Pancake. А 15 серпня в ТРЦ почали роботу перший повноцінний ресторан Menya Musashi площею 200 кв. м, і кав’ярня ProEspresso.

У Retroville обіцяють, що після відкриттів ще ряду магазинів, які заплановані у вересні, наповненість ТРЦ складатиме 78%. Це — яскравий приклад того, що навіть розпочавши роботу в умовах адаптивного карантину, торгово-розважальний центр може успішно розвиватися і дарувати радість відвідувачам.