Придбати хлібопічку та підстригтися — якими товарами та послугами цікавились українці за останні півроку
- Фото:
- golos.ua
В березні у порівнянні з попереднім місяцем значно зріс інтерес до купівлі побутової хімії (+299%).
А вже у квітні стало більше оголошень про продаж індивідуального транспорту – квадроциклів, скутерів та мотоциклів. Літо ж принесло зростання інтересу до ремонтних послуг і встановлення кондиціювання. Детальніше про шопінг українців впродовж літніх місяців у порівнянні з весняним розпалом карантину – в аналітиці OLX.
Липень
Другий літній місяць відзначився великою кількістю зацікавлених у купівлі квитків — їх було на 326% більше, ніж у попередньому місяці, а кількість оголошень про них зросла на 19%. У топ також вийшли пропозиції з продажу мотоциклів та супутніх матеріалів (+10%). Пропозицій стосовно квадроциклів стало значно меншати – якщо у травні пропозицій стосовно них додалось на 30%, у червні – на 13%, то у липні – тільки на 11%. Купальники та жіночу білизну стали пропонувати менше, ніж місяцем раніше (+7%).
В середині літнього сезону відбувся «бум» серед зацікавлених у весільній атрибутиці – сукнях (+362%) та аксесуарах (+125%). Українці стали також пробувати нові хобі та активніше шукати музичні інструменти – на 97%. Не можна також не відзначити зростання інтересу до повітряного (96%) та комунального транспорту (93%).
У липні зріс попит на доставку:
— товарів для хокею (+93% у порівнянні з попереднім місяцем, середній чек – 543 грн);
— весільних аксесуарів (+67%, середній чек — 315 грн);
— весільних суконь (+38%, середній чек — 1 129 грн).
Червень
На початку літа кількість оголошень з продажу квитків була ще більшою (+22%). Більше стало також пропозицій з товарами для активного відпочинку – водних видів спорту (+18%). У перший місяць літа додалось оголошень з продажу жіночої білизни та купальників. Якщо у травні пропозицій стало на 9% більше, то у червні – вже на 13%. Зацікавлених у купівлі купальних костюмів також додалось – на 53%.
У червні українці ще активніше, ніж у травні, шукали послуги зі встановлення кондиціювання – на 527%. Цю тенденцію уловили продавці, і з початком літа таких пропозицій додалось на 8%. Також збільшився інтерес і до кліматичного обладнання (+155%) та вентиляції (+43%) – очевидно, через настання спекотної пори. Більше зацікавлених стало також і у послугах з ремонту та обслуговування техніки (+340%).
У червні побільшало доставок:
— Знаряддя для водних видів спорту (+109%, середній чек – 1 058 грн);
— Жіночої білизни та купальників (+53%, середній чек – 341 грн);
— Кліматичного обладнання (+70%, середній чек – 721 грн);
— Товарів для вентиляції (+23%, середній чек – 1 010 грн).
Травень
Згідно з аналітикою OLX, у травні стало більше зацікавлених у послугах туризму (+51%) та освіти й спорту (+42%). Окрім того, не дивлячись на карантин, українці не забули про весільний сезон – адже зацікавлених у купівлі весільних аксесуарів у травні стало на 31% більше. З наближенням літнього періоду також стало більше тих, хто шукав послуги з оздоблення та ремонту (+28%) та встановлення кондиціювання (+28%).
Категорії, у яких стало більше доставок у травні:
— Весільні аксесуари (+37%, середній чек — 298 грн);
— Приладдя для водних видів спорту (+34%, середній чек — 1 313 грн);
— Знаряддя для футболу (+30%, середній чек – 534 грн).
Квітень
У квітні ж найбільше зростала кількість оголошень про продаж мототранспорту: квадроциклів (+30%), мопедів та скутерів (+13%), мотоциклів (+10%) та мотошин (+10%). Ще активніше почали продавати товари для саду та городу (+19%) та велосипеди (+11%). А от “бум” на хлібопічки від продавців дещо сповільнився — мінус 13% оголошень у квітні.
Щодо попиту, то у квітні українці, вочевидь, найбільше прагнули підстригтися, адже кількість зацікавлених у цих послугах виросла на 95%, а пропозицій стало на 8% менше. При цьому, чоловіки вирішили, що вони можуть бути самі собі перукарями — кількість тих, хто відгукнувся на оголошення про бритви та машинки для стрижок, виросла на 55%. Ще більше підвищився інтерес до чоловічої білизни — плюс 85%. З потеплінням продовжила зростати популярність садового інвентарю — плюс 84%. Разом із пропозицією зріс попит на квадроцикли — плюс 57%.
У квітні побільшало доставок у таких категоріях:
— товари для саду та городу (+101%, середній чек — 642 грн);
— цегла, бетон та піноблоки (+100%, середній чек – 193 грн);
— бритви, епілятори та машинки для стрижки (+63%, середній чек — 536 грн).
Березень
У березні, у порівнянні з лютим, найбільше зросла кількість оголошень щодо засобів з догляду (+66%), а відгукуватись на них почали на 406% активніше. Частіше також почали продавати побутову хімію (+45%), товари для краси та здоров’я (+28%), мопеди (+27%), товари для саду/городу (+27%) та велосипеди з супутніми товарами (+20%).
Аналітика OLX показала, що серед користувачів різко зросла кількість зацікавлених у купівлі побутової хімії (+299%), товарів для краси та здоров’я (+165%), лакофарбових матеріалів (+129%), хлібопічок (+118%) та велосипедів з супутніми товарами (+105%).
У березні найбільше доставок додалось у таких категоріях:
— Вікна, двері, скло та дзеркала (+600%, середній чек — 850 грн);
— Побутова хімія (+313%, середній чек — 693 грн);
— Товари для догляду (+200%, середній чек – 689 грн);
— Хлібопічки (+122%, середній чек — 1 088 грн).
Довідка про компанію
OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 4 млн нових пропозицій. Кожен другий український онлайн—користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.
Сервіс входить в ТОП-10 найбільш відвідуваних торговельних майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні і займає першу позицію в категорії "Купівлі" для IOS і Android за даними SimilarWeb.
На OLX за рік продається товарів на більш ніж 1 млрд доларів, а це половина річного обороту ринку e-commerce в країні.