Опубліковано

Придбати хлібопічку та підстригтися — якими товарами та послугами цікавились українці за останні півроку

Теги:
OLX
Фото:
golos.ua

В березні у порівнянні з попереднім місяцем значно зріс інтерес до купівлі побутової хімії (+299%).

А вже у квітні стало більше оголошень про продаж індивідуального транспорту – квадроциклів, скутерів та мотоциклів. Літо ж принесло зростання інтересу до ремонтних послуг і встановлення кондиціювання. Детальніше про шопінг українців впродовж літніх місяців у порівнянні з весняним розпалом карантину – в аналітиці OLX.

Липень

Другий літній місяць відзначився великою кількістю зацікавлених у купівлі квитків — їх було на 326% більше, ніж у попередньому місяці, а кількість оголошень про них зросла на 19%. У топ також вийшли пропозиції з продажу мотоциклів та супутніх матеріалів (+10%). Пропозицій стосовно квадроциклів стало значно меншати – якщо у травні пропозицій стосовно них додалось на 30%, у червні – на 13%, то у липні – тільки на 11%. Купальники та жіночу білизну стали пропонувати менше, ніж місяцем раніше (+7%).

В середині літнього сезону відбувся «бум» серед зацікавлених у весільній атрибутиці – сукнях (+362%) та аксесуарах (+125%). Українці стали також пробувати нові хобі та активніше шукати музичні інструменти – на 97%. Не можна також не відзначити зростання інтересу до повітряного (96%) та комунального транспорту (93%).

У липні зріс попит на доставку:

— товарів для хокею (+93% у порівнянні з попереднім місяцем, середній чек – 543 грн);

— весільних аксесуарів (+67%, середній чек — 315 грн);

— весільних суконь (+38%, середній чек — 1 129 грн).

Червень

На початку літа кількість оголошень з продажу квитків була ще більшою (+22%). Більше стало також пропозицій з товарами для активного відпочинку – водних видів спорту (+18%). У перший місяць літа додалось оголошень з продажу жіночої білизни та купальників. Якщо у травні пропозицій стало на 9% більше, то у червні – вже на 13%. Зацікавлених у купівлі купальних костюмів також додалось – на 53%.

У червні українці ще активніше, ніж у травні, шукали послуги зі встановлення кондиціювання – на 527%. Цю тенденцію уловили продавці, і з початком літа таких пропозицій додалось на 8%. Також збільшився інтерес і до кліматичного обладнання (+155%) та вентиляції (+43%) – очевидно, через настання спекотної пори. Більше зацікавлених стало також і у послугах з ремонту та обслуговування техніки (+340%).

У червні побільшало доставок:

— Знаряддя для водних видів спорту (+109%, середній чек – 1 058 грн);

— Жіночої білизни та купальників (+53%, середній чек – 341 грн);

— Кліматичного обладнання (+70%, середній чек – 721 грн);

— Товарів для вентиляції (+23%, середній чек – 1 010 грн).

Травень

Згідно з аналітикою OLX, у травні стало більше зацікавлених у послугах туризму (+51%) та освіти й спорту (+42%). Окрім того, не дивлячись на карантин, українці не забули про весільний сезон – адже зацікавлених у купівлі весільних аксесуарів у травні стало на 31% більше. З наближенням літнього періоду також стало більше тих, хто шукав послуги з оздоблення та ремонту (+28%) та встановлення кондиціювання (+28%).

Категорії, у яких стало більше доставок у травні:

— Весільні аксесуари (+37%, середній чек — 298 грн);

— Приладдя для водних видів спорту (+34%, середній чек — 1 313 грн);

— Знаряддя для футболу (+30%, середній чек – 534 грн).

Квітень

У квітні ж найбільше зростала кількість оголошень про продаж мототранспорту: квадроциклів (+30%), мопедів та скутерів (+13%), мотоциклів (+10%) та мотошин (+10%). Ще активніше почали продавати товари для саду та городу (+19%) та велосипеди (+11%). А от “бум” на хлібопічки від продавців дещо сповільнився — мінус 13% оголошень у квітні.

Щодо попиту, то у квітні українці, вочевидь, найбільше прагнули підстригтися, адже кількість зацікавлених у цих послугах виросла на 95%, а пропозицій стало на 8% менше. При цьому, чоловіки вирішили, що вони можуть бути самі собі перукарями — кількість тих, хто відгукнувся на оголошення про бритви та машинки для стрижок, виросла на 55%. Ще більше підвищився інтерес до чоловічої білизни — плюс 85%. З потеплінням продовжила зростати популярність садового інвентарю — плюс 84%. Разом із пропозицією зріс попит на квадроцикли — плюс 57%.

У квітні побільшало доставок у таких категоріях:

— товари для саду та городу (+101%, середній чек — 642 грн);

— цегла, бетон та піноблоки (+100%, середній чек – 193 грн);

— бритви, епілятори та машинки для стрижки (+63%, середній чек — 536 грн).

Березень

У березні, у порівнянні з лютим, найбільше зросла кількість оголошень щодо засобів з догляду (+66%), а відгукуватись на них почали на 406% активніше. Частіше також почали продавати побутову хімію (+45%), товари для краси та здоров’я (+28%), мопеди (+27%), товари для саду/городу (+27%) та велосипеди з супутніми товарами (+20%).

Аналітика OLX показала, що серед користувачів різко зросла кількість зацікавлених у купівлі побутової хімії (+299%), товарів для краси та здоров’я (+165%), лакофарбових матеріалів (+129%), хлібопічок (+118%) та велосипедів з супутніми товарами (+105%).

У березні найбільше доставок додалось у таких категоріях:

— Вікна, двері, скло та дзеркала (+600%, середній чек — 850 грн);

— Побутова хімія (+313%, середній чек — 693 грн);

— Товари для догляду (+200%, середній чек – 689 грн);

— Хлібопічки (+122%, середній чек — 1 088 грн).

Довідка про компанію

OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 4 млн нових пропозицій. Кожен другий український онлайн—користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.

Сервіс входить в ТОП-10 найбільш відвідуваних торговельних майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні і займає першу позицію в категорії "Купівлі" для IOS і Android за даними SimilarWeb.

На OLX за рік продається товарів на більш ніж 1 млрд доларів, а це половина річного обороту ринку e-commerce в країні.