Опубліковано

Польський підрозділ Carrefour не прослідує по дорозі Auchan

Carrefour не має наміру скорочувати кількість магазинів або торгових площ в супермаркетах на території Польщі.

«У нас немає таких планів», — заявив рітейлер. Carrefour підкреслив, що "продовжує реалізацію глобальної стратегії Carrefour 2022 з побудови багатоканальної мережі, орієнтованої на клієнтів польського ринку«.

Нагадаємо, Carrefour днями оголосив про реорганізацію роботи в гіпермаркетах, що спричинило за собою звільнення 400 осіб. Мережа називає ці дії «вирівнюванням структури» і «зменшенням ієрархії організації» і гарантує, що мета цих дій — "більш гнучко реагувати на потреби клієнтів і будувати більш тісні відносини з ними".

Інформація про плановані звільнення з’явилася незабаром після того, як Carrefour оприлюднив плачевні результати продажів за останні місяці. Продажі мережі Carrefour в Польщі впали в II кварталі цього року на 10,3%. Рітейлер вказав причиною введені в Польщі обмеження в результаті пандемії COVID-19, що негативно відбилося на результатах роботи точок Carrefour, розташованих в торгових центрах.

Мережа не повідомляла про результати в Польщі для окремих форматів магазинів. Однак новина про те, що магазини, що працюють в торгових центрах, постраждали, є чітким сигналом того, що зниження продажів було відзначено в гіпермаркетах і супермаркетах.

Продажі like-for-like Carrefour в Польщі в останньому кварталі впали на 4,2%. Виручка французької мережі в звітному кварталі склала 479 млн. євро (включаючи ПДВ) — повідомляє WH.pl

На кінець II кварталу французький рітейлер керував мережею з 923 магазинів в Польщі, включаючи 90 гіпермаркетів, 154 супермаркети і 679 магазинів біля дому (франчайзингова модель). У всьому світі мережа Carrefour налічує майже 12,7 тис. торгових точок, з яких 1,2 тис. гіпермаркетів, майже 3,4 тис. супермаркетів, 7,6 тис. — магазинів біля дому, а 422 об’єкта — точки cash & carry.