Опубліковано

У II кварталі 2020 року світові онлайн-продажі зросли на 71%

Згідно з даними Salesforce's Shopping Index, онлайн-продажі в світі в II кварталі 2020 року злетіли на 71% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Незважаючи на значне зростання продажів в Інтернеті, рітейлери несуть значні витрати на збір, упаковку і доставку. Крім того, люди повертають від 15% до 40% того, що купують онлайн (і лише 5-10% при покупках в магазині).

Експерти вважають вигідним для рітейлерів самовивезення з парковки, тому що при цьому не потрібно покривати вартість доставки на останній милі. Такі магазини, як Target, успішно використовували цей варіант доставки під час пандемії — пише belretail.by

"Щоб досягти успіху в електронній комерції, необхідно мати правильний асортимент, а потім спростити пошук, купівлю і доставку«, — вважає Мішель Вїлан, генеральний директор агентства Geometry U.K. Зробити покупки в Інтернеті більш «захоплюючими» можна за допомогою прямих трансляцій, AR (доповненої реальності) та інших засобів.

Використання зображень та відео, зроблених покупцями, — ще один спосіб підвищити продажі в електронній комерції, вважає Роб Гарф, віце-президент по галузевої стратегії і аналітики Salesforce. Google представив цю функцію в оглядах покупок в минулому році. 50% онлайн-покупців заявили, що фотографії допомогли їм в процесі покупки.

Лайвстрімінг, коли лідери думок продають продукти під час живих онлайн-демонстрацій, набирає обертів в Китаї. Taobao Live, підрозділ Alibaba, в лютому вперше збільшив кількість продавців, що продають через платформу, на 719% в порівнянні з попереднім місяцем. Все частіше використовуються продажі через такі платформи, як TikTok. Люди швидше куплять те, що носить інфлюенсер, ніж перейдуть на сайт бренду або продавця для натхнення.

І хоча цифри, які свідчать про зростання онлайн-покупок, виглядають вражаюче, в багатьох частинах світу електронна комерція все ще розвивається. Global Fashion Group, що управляє такими сайтами, як Zalora в Південно-Східній Азії і Dafiti в Південній Америці, під час пандемії привернула 2,5 млн. нових клієнтів, в цілому кількість покупців склало майже 15 млн. осіб за останні 12 місяців.

"Ми дійсно переживаємо переломний момент в електронній комерції у всьому світі", — говорить со-генеральний директор Global Fashion Group Крістоф Барщевіц. На ринках компанії, які також включають Росію і Східну Європу, онлайн-шопінг в сферах fashion і lifestyle майже на десять років відстає від більш розвинених ринків.