Опубліковано

Raketa планує вийти на зарубіжні ринки вже в 2021 році

Теги:
Raketa
Фото:
All Retail

Засновники сервісу доставки їжі Станіслав Дмитрик і Олексій Юхимчук мають намір підкорити ринки інших країн.

Про це бізнесмени розповіли в інтерв'ю RAU.

Вихід на зарубіжні ринки буде одним із стратегічних завдань сервісу на найближчі два роки. У 2021-22 роках Raketa намір почати роботу ще в десяти країнах. Зараз компанія збільшує команду інженерів, щоб підготувати платформу до багатомовності та роботі на міжнародній арені.

Що стосується напрямків експансії, то для вибору найбільш перспективних країн компанія залучила міжнародну консалтингову компанію PricewaterhouseCoopers (PwC). За словами співзасновників Raketa, ключовим критерієм у процесі прийняття фінального рішення про вихід в ту чи іншу країну буде невисока конкуренція.

"У першій хвилі експансії ми точно не підемо до Великобританії, США чи Німеччини. Адже, щоб захопити навіть невелику частку ринку в цих країнах, необхідно буде вкладати дуже великі ресурси. Швидше за все, будемо виходити в країни, що розвиваються, ринки яких схожі на вітчизняний. Старт роботи за кордоном плануємо вже в 2021 році ", - уточнює Юхимчук.