Інфлюенсер маркетинг агенція WhyNot? Enot розпочала співпрацю з Uklon
Агенція WhyNot? Enot розпочала співпрацю з компанією Uklon у напрямку Influencer Marketing.
Спільно з Uklon вже реалізовано кілька успішних проєктів. Першою була створена рекламна кампанія у підтримку нової стратегії бренду, яка наголошує, що сервіс виклику авто Uklon допомагає людям жити за їхніми особистими правилами і кайфувати від цього. У своїх скетчах блогери продемонстрували, що не обов’язково себе «мучити» і вигадувати якісь дурниці, шукати виправдовування аби дістатись кудись із комфортом.
З урахуванням усіх проявів загальне охоплення відео склало понад 850 тис. контактів та майже 500 тис. переглядів.
Відео можна подивитися по лінками:
«Ще на етапі брифування ми зрозуміли, що дуже хочемо працювати з Uklon, тому в нашій тендерній пропозиції презентували понад 10 креативних ідей. Отримавши позитивний фідбек від клієнта, не могли дочекатись початку роботи. Наш перший проєкт продемонстрував, що ми з клієнтом на одній хвилі, між нами повна довіра і готовність до сміливих експериментів. І, найголовніше, наш клієнт знає значення слова нативність», — коментує Інеса Дзюба, Head of Influencer Marketing Departament в WhyNot? Enot.
Ще один спільний проєкт WhyNot? Enot та Uklon запустили у підтримку нового сервісу Uklon Share. Блогери одними з перших тестували та розказували про його переваги та ділилися власним досвідом з підписниками. Загальне охоплення першої хвилі склало понад 800 тис. контактів.
Публікації можна переглянути за лінками: