Кава від WOG: 7 років на ринку та EUR10 млн інвестицій в проект
- Фото:
- All Retail
З нагоди святкування Міжнародного дня кави на WOG підбили підсумки роботи на ринку кавового рітейлу. Проект «Найкавовіша кава», що був запущений 1 жовтня 2013 року, наразі займає лідерську позицію за обсягами продажів кави та кавових напоїв в Україні
У 2017 році компанія WOG стала лідером серед мереж автозаправних станцій в категорії “кава” за даними маркетингового дослідження міжнародної компанії Nielsen.
Проект «Найкавовіша кава» було розпочато у 2013 році, коли мережа WOG придбала та запустила в роботу першу професійну кавомашину виробництва швейцарської фірми FRANKE. За сім років існування проекту відкрито 386 WOG CAFE по всій Україні — з них 14 закладів, починаючи з 2016 року, працюють у швидкісних потягах Інтерсіті та Інтерсіті+. Також у 2016 році було відкрито WOG CAFE у міжнародному аеропорту «Жуляни» ( Київ), у 2018 році аналогічний заклад запрацював в міжнародному аеропорту «Бориспіль» (Київ), а у 2019 році ще два WOG CAFE з’явились у аеропортах Львова та Одеси. До того ж ще один заклад працює у міському форматі — кав’ярня розташована у Львові. Всі заклади обладнані сучасними кавовими машинами FRANKE.
«Розвиваючи проект „Найкавовіша кава“ ми увесь час орієнтувалися на потреби та пристрасті наших клієнтів. Так ми обрали кавові зерна, що обсмажує і продає одна з найстаріших компаній Німеччини — родинний кавовий будинок J.J. Darboven. Додали можливість користуватися топінгами та сиропами на власний розсуд, реалізували замовлення кави безпосередньо в нашому мобільному додатку. Все це дозволило нам досягнути позначки у більш ніж 70 тис. проданих порцій кави щодня», — розповідає керівник дирекції громадського харчування WOG Максим Пятаков.
У поточному році WOG інвестував у нове кавове обладнання понад 40 млн грн, закупивши 100 інтерактивних кавових апаратів моделі FRANKE А1000, що вже працюють на найбільш трафікових АЗК по всій країні. А у запуск WOG CAFE у швидкісних поїздах з 2016 року було проінвестовано більш 10 млн. грн.
«Загалом інвестиції компанії у проект продажу кави склали понад EUR10 млн за сім років. Завдяки цьому, ми спромоглися створити бренд найкращої в Україні кави та об’єднати навколо нього справжніх поціновувачів. На сьогоднішній день ми продали майже 150 млн порцій кави — і не плануємо на цьому зупинятись!», — підкреслив Максм Пятаков.