Опубліковано

Auchan є найбільшою мережею гіпермаркетів на польському роздрібному ринку

У 2019 Auchan Polska показав значне поліпшення фінансових результатів в порівнянні з попереднім роком. Виручка від продажів збільшилася на 3,1% до 11 048 млн. злотих, що дозволило компанії зміцнити лідируючі позиції на ринку гіпермаркетів в Польщі.

Представники мережі Auchan Retail Polska відзначають, що завдяки реалізованій стратегії, «спрямованої на зміцнення позицій найдешевшої роздрібної мережі, а також зосередження уваги на потребах і очікуваннях клієнта, пропонуючи краще, корисне і місцеве», компанія змогла підвищити валову прибутковість на 0,7%.

Оптимізація операційної діяльності та скорочення операцій, що призводять до збитків, значно знизили накладні витрати компанії. Завдяки цьому результати продажів Auchan в Польщі збільшилися на 208 млн. злотих, а прибуток від продажів склав 81 млн. злотих — інформує WH.pl

- 2019 рік дозволив нам створити стабільну основу для реалізації стратегії #Auchan 2022. Я переконаний, що, тримаючи в центрі уваги потреби клієнта і завдяки відданості нашої команди до просування правильної і усвідомленої пропозиції, ми зможемо досягти дуже хорошої динаміки для подальшого розвитку, — сказав Жерар Галле, генеральний директор Auchan в Польщі.

У 2019 Auchan керував в Польщі 106 магазинами, в тому числі 74 гіпермаркетами, 27 супермаркетами і 5 магазинами біля дому під брендом «Moje Auchan». Auchan Polska є частиною мережі Auchan Retail, представленої в 12 країнах світу.

Auchan Retail Polska — це мультиформатна роздрібна мережа з французькими коренями, присутня в Польщі з 1996 року.