Опубліковано

Етикетка — це не тільки ціна

Теги:
AR ексклюзив
Cash&Carry
етикетка
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Легкість пересування по магазину, швидкий пошук інформації про продукт і зручність оплати покупок — дуже важливі особливості для споживачів на сьогоднішній день.

Економія витрат на персонал при зміні цін, швидкість їх заміни і відповідність на касі — це прибуток для бізнесу. Отже, необхідна злагоджена ІТ-система, яка забезпечить ефективність виконання цих завдань.

Сучасний споживач не любить витрачати час на покупки. Зазвичай його мета — зайти в магазин, знайти те, що потрібно, здійснити оплату відповідно до того, що позначено на ціннику і вийти. Дослідження агентства ARC Rynek i Opinia показує, що під час пандемії 76% опитаних відмовилися від більш тривалих відвідувань торівельних центрів. Тоді як же піклуватися про клієнта?

Після ослаблення пандемічний обмежень покупці повернулися в магазини, але продовжують проявляти обережність. Торгівельним мережам слід розглянути можливість впровадження ІТ-рішень, які поліпшать весь процес закупівель. Одним із прикладів такої системи є платформа SES-imagotag Vusion, яка реалізується в Польщі компанією WarPol.Info. Вона складається із декількох елементів, але найбільш важливою його частиною є електронні етикетки, засновані на технології електронного паперу. Це дуже тонкі (4,74 мм) екрани, які встановлюються на спеціальний утримувач на полиці магазину. Пропонуються екрани 10 різних розмірів, які працюють в дуже широкому діапазоні температур. Пристрої пило- та водонепроникні, а термін служби батареї становить 5 років. Електронні етикетки також підключаються до хмарного сховища, щоб рітейлер міг увійти в систему із будь-якої точки світу — інформує WH.pl

- Завдяки цим рішенням процес зміни цін може відбуватися автоматично і одночасно по всьому магазину, завдяки чому персонал менше навантажується, а при збереженні стабільного асортименту на полицях більше не виникає проблем на касах з різницею в цінах. Крім того, відпадають витрати на паперові етикетки, а внесені зміни можна відстежувати на постійній основі. Система ESL також підтримує маркетингову діяльність — в потрібний момент, в залежності від часу доби, можна відображати на етикетках різну інформацію, включаючи рекламні акції і технічні дані. Система вже апробована на практиці. Нещодавно ми впровадили її в торговій точці однієї з великих мереж сash & сarry. Завдяки цьому також стало можливим розвантажити співробітників і перенаправити їх на виконання інших завдань, а також скоротити черги в магазині, — розповів Павел Маргас з відділу продажів WarPol.Info.

Що отримує клієнт? Наприклад, пошукову систему товарів, котру він може запустити на своєму смартфоні, завдяки якій може знаходити розташування бажаних товарів в магазині. Коли покупець підходить до полиці, він може відсканувати QR-код або піднести смартфон до датчика NFC. Тоді він відразу отримає доступ до бази даних, де міститься вся інформація про товар — його розмір, колір, наявність варіантів, а також відгуки інших покупців. Система Vusion також пропонує сканування продуктів, щоб додати їх до списку покупок і оплатити їх за допомогою смартфона. Завдяки цьому клієнт отримує те, що останнім часом для нього особливо важливо — час.

Впровадження систем SES-imagotag в Польщі також є важливим проектом для виробника етикеток. — Оцифровка фізичної роздрібної торгівлі — це глобальний процес, а успішна інтеграція нашої платформи Vusion компанією WarPol.Info із провідним рітейлером сash & сarry в Польщі є ще одним прекрасним прикладом цього. Наші спільні рішення нададуть споживачам новий досвід покупок. Я дуже радий, що можу об’єднати свої зусилля з WarPol.Info для подальшого впровадження «розумних полиць» на польський ринок, — сказав Фріц Ханзек, віце-президент платформи SES-imagotag в країнах Центральної та Східної Європи.