H&M розширює свою інтернет-діяльність і закриває кілька стаціонарних магазинів
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
У зв`язку із пандемією коронавіруса компанія H&M планує збільшити онлайн-продажі, одночасно закривши 250 стаціонарних магазинів по всьому світу.
Через спалах коронавіруса багато клієнтів перейшли в онлайн. У відповідь на цю тенденцію H&M планує збільшити витрати на онлайн-діяльність — пише WH.pl
Магнат в світі одягу має 5 тис. магазинів по всьому світу, 250 з яких планують закрити. Поки невідомо, скільки магазинів закриється в кожній країні. На даний момент закрито 166 торгових точок. Багато магазинів тимчасово закриті або мають обмежені години роботи через обмеження.
Не тільки H&M закриває магазини. Нещодавно повідомляли, що ZARA закриє більше 1 тис. магазинів. В основному будуть прибирати об’єкти в Європі і Азії. Власник хоче скоротити кількість магазинів з 7,4 тис. до приблизно 6,7-6,9 тис. і планує відкрити близько 450 нових магазинів. Однак концерн вказує на потенціал онлайн-продажів. У I кварталі ZARA продала в Інтернеті на 50% більше, ніж за той же період минулого року.