Опубліковано

У Польщі в даний час близько 40 тис. інтернет-магазинів

У I півріччі поточного року в Польщі було створено близько 5,5 тис. нових інтернет-магазинів, при цьому закрито не більше 2 тис. онлайн-точок.

На сьогодні зареєстровано близько 40 тис. інтернет-магазинів, що робить Польщу одним з найбільших і, безумовно, найдинамічніших ринків електронної комерції в Європі, — інформує компанія Bisnode.

- У цьому контексті не дивно, що, згідно із прогнозами, обсяг торгівлі в Інтернеті може наблизитися до значення в 60 млрд. злотих, — оцінюють дані eCommerce Europe і компанії RetailX.

Експерти Bisnode відзначають, що через пандемію електронна комерція поглинула частину «традиційної» торгівлі. Особливо ту, яка займається одягом, взуттям, книгами, музикою та електронікою. — Сьогодні в Інтернеті ми не тільки робимо покупки. Ми записуємось через Інтернет на прийом до перукаря, косметолога, купуємо квитки в кіно і театр. Що стосується їжі, можна говорити про те, що покупки здійснюються рідше, не частіше одного-двох разів на тиждень, а не щодня, як це було в передпандемічний період. Це принципова зміна, яка впливає на вартість кошика, — йдеться в звіті компанії.

Не тільки кількість магазинів динамічно зростає, але і кількість продавців в Інтернеті помітно збільшується. Великою популярністю користуються всілякі торгові майданчики, що пропонують як б/у, так і нові речі, де, рука об руку ведеться торгівля фізичними особами поперемінно з інтернет-магазинами. Тут можна купити практично все. Продавців і покупців стало значно більше. Це також видно по рекордній сумі покупок поляків в мережі — передає dlahandlu.pl

- Згідно зі звітом eCommerce Europe і RetailX, в цьому році ринок Польщі в вартісному вираженні виросте майже на 1/3 до рекордного рівня в 15 млрд. євро, що складе більше 60 млрд. злотих. На думку фахівців, що займаються ринком електронної комерції, ця тенденція зростання навряд чи зміниться і в найближчі кілька років вартість польського ринку електронної комерції може сягнути 80 млрд. злотих, повідомляє Bisnode.

Цей прогноз пов’язаний з часткою каналу онлайн-продажів в загальному обсязі роздрібної торгівлі в Польщі. У порівнянні з іншими західноєвропейськими країнами, частка онлайн-торгівлі в Польщі, як і раніше досить мала, не перевищує 7-8%. А значить, є величезна ніша, яку потрібно розвивати і компанії в Польщі поспішають її заповнити.

Це найвища динаміка росту вартості не тільки в високорозвинених країнах Євросоюзу, а й у всій Європі. Таке динамічне зростання інтересу поляків до електронних покупок безпосередньо вплинуло на організацію роботи кур’єрських компаній, які не можуть скаржитися на відсутність замовлень. Поляки відкрили для себе переваги онлайн-торгівлі. Ніяких черг, доставка посилок до дверей, економія часу, зручність примірки, швидке повернення не тільки самих предметів, а й грошей на рахунок.

До цього слід додати контекст безпеки і відсутність фізичного контакту із третьою стороною, що особливо важливо під час пандемії COVID-19. Згідно з дослідженнями, сім з десяти поляків регулярно роблять покупки в Інтернеті. Прирости можна вважати двозначними.

Декілька факторів впливають на збільшення кількості інтернет-магазинів, а також на важливість онлайн-торгівлі. Безумовно, на це також впливає обмеження в Польщі торгівлі по неділях, що спонукає підприємців переносити свою діяльність в Інтернет.

Поляки цінують зручність, яку дозволяє онлайн-торгівля. Динамічний розвиток онлайн-продажів став можливий завдяки численним зручностям для клієнтів. Безкоштовне повернення, швидкі виплати, безперебійна робота і зручний пошук. Все склалося у важкий час COVID-19. В результаті поляки полюбили покупки в Інтернеті і не збираються міняти свої звички.