Опубліковано

«Адідас-Україна» відкриє відразу два магазини в ТРЦ Retroville

Теги:
ТРЦ Retroville
Фото:
RAU

Столичний торгово-розважальний центр Retroville посилив пул торгових операторів сегмента спорттоварів, підписавши договору про відкриття магазинів відомих міжнародних брендів Adidas і Reebok.

Як повідомляє консалтингова компанія Retail & Development Advisor, яка виступила брокером даної угоди, запуск магазинів запланований на лютий 2021 року. Зокрема, торгова точка Adidas займе площу в 372 кв. м, а Reebok — 273 кв. м. Нагадаємо, що обидва бренди спортивних товарів розвиває компанія «Адідас-Україна».

«Відкриття Adidas і Reebok дозволить залучити додаткову аудиторію відвідувачів сегментів „середній“ і „середній плюс“, а також посилить сегмент спорттоварів на об’єкті. Зараз він представлений такими торговими операторами як Sportmaster, Sport City, Under Armour, 4F, Intersport і New Balance, які сумарно займають майже 4000 кв. м площі », — прокоментувала угоду СЕО ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченіене.

«Наше завдання як брокера — завжди прислухатися до думки орендаря у виборі локації і при цьому дотримуватися концепції, затвердженої ТРЦ. В даному випадку ми орієнтувалися на синергію брендів навколо і посилення їх роботи з покупцем. Настільки відомі міжнародні бренди як Adidas і Reebok також будуть „притягувати“ в ТРЦ інших операторів сегмента спорттоварів, що дозволить посилити синергетичний ефект і поліпшити ефективність роботи всіх торгових операторів ТРЦ Retroville », — додала СЕО RDA Таїсія Литовченко.

Нагадаємо, перша черга столичного ТРЦ Retroville розпочала роботу в кінці травня поточного року, а вже 1 серпня об’єкт запустився в повному форматі. Якірними орендарями комплексу стали супермаркет Novus, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, перший в Києві кінотеатр Multiplex з технологією Screen X, що дозволяє дивитися кіно в радіусі 270 градусів, фітнес-клуб Sport Life, магазини техніки та електроніки Eldorado і Фокстрот, датський бренд товарів для дому JYSK та інші.