Опубліковано

Мережа Biedronka відмінно справляється під час пандемії

Мережа магазинів Biedronka, що належить групі Jeronimo Martins, добре справляється під час пандемії з проблемами, які нова реальність ставить перед компанією. Продажі португальського оператора в Польщі ростуть більш ніж на 10%.

Продажі мережі Biedronka (в місцевій валюті) зросли на 10,3% за 9 місяців 2020 року, а в III кварталі зростання склало 9,3%. Продажі LfL виросли на 7,2% після закінчення трьох кварталів та на 6% тільки в III кварталі. Виручка магазинів в євро збільшилася на 6,4% до 3,4 млрд. євро.

EBITDA мережі Biedronka склала 913 млн. євро, що означає зростання на 5,7%. в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і на 8,7% за фіксованим обмінним курсом — інформує WH.pl

Зведені результати всієї групи Jeronimo Martins за 9 місяців цього року збільшилися на 3,9% до 14,2 млрд. євро (6,6% при постійному обмінному курсі), з LfL на рівні 3,5%. У III кварталі цього року компанія зафіксувала зростання на 2,7% до 4,9 млрд. євро (5,4% при постійному обмінному курсі), при цьому обсяг продажів LfL збільшився на 2,2%.

Як підкреслив президент JM Педро Соарес душ Сантуш, сьогодні концерн краще підготовлений до нової ринкової ситуації, ніж шість місяців тому. — Я розумію, що невизначеність залишається дуже високою. На сезон відпусток, який традиційно був так важливий для роздрібної торгівлі, особливо в категорії продуктів харчування, можуть вплинути обмеження мобільності і бажання заощадити в нестабільні часи. Але ми до цього готові, — запевнив він.