Опубліковано

Як працює роумінг для продажів в малому бізнесі

Теги:
Київстар

Щоб зайнятися малим бізнесом, не обов'язково наймати людей в штат. У деяких сферах на перших порах підприємці справляються самостійно. Але що робити, коли підприємець-одинак відправляється в поїздку за кордон? Як без припинення продажів залишатися на зв'язку з покупцями, ми розповімо в цій статті.

Роумінг для дропшипперів

В Україні багато інтернет-магазинів, які працюють за Дропшиппінг. За умовами співпраці з постачальниками, посереднику (дропшипперу) немає необхідності закуповувати товар у наявність. Зручно, що на час подорожей не потрібно припиняти роботу магазину. Всі замовлення обробляються онлайн. Головне — знати, як працює роумінг. За умовами роумінгу від Київстар абонент мережі отримує 100 Мб за 35 грн і 15 хвилин розмов за 30 грн.

Цього вистачить, щоб перевірити пошту, здзвонитися з клієнтом для підтвердження замовлення і оформити закупівлю у постачальника. Без підключення пакета послуг хвилина розмови обійдеться в 2 грн, а один мегабайт інтернету — 0,35 грн. Ціни діють для першої групи країн в класифікації роумінгового покриття. Які саме держави входять в цю групу, читайте на kyivstar.ua.

Навіть якщо у вас запланований тривалий переліт / круїз — це не причина припиняти продажу. З послугою «Роумінг на морському та авіатранспорті» абонент залишається на зв’язку в повітрі і відкритому морі.

Роумінг в роботі байера

Байєр (buyer) — людина, яка їздить за кордон і купує там одяг, взуття, аксесуари та інші речі на замовлення. У магазині зазвичай виникають нюанси за кольором, розміром одягу або заміні на іншу модель. Такі питання важливо оперативно вирішити з клієнтом по телефону. Тим більше що в країні моди і мецці для шопперів — Італії, діють вигідні тарифи роумінгу від Київстар.

Крім того, можна залишатися на зв’язку і не платити за це. За умовами тарифних планів Київстар, абоненти обмінюються повідомленнями безкоштовно в Viber і WhatsApp. Баєри продовжують вести групи в месенджерах, перебуваючи в роумінгу. Завдяки невеликій платі за переговори і можливість листуватися безкоштовно, закупівельники не включають витрати на мобільний зв’язок в вартість своїх послуг.