Опубліковано

На один супер- і гіпермаркет в Польщі припадає 4509 осіб

У Польщі налічується понад 333 тис. магазинів. На один обʼєкт припадає 115 осіб. Більшість магазинів в Польщі відкриваються з площею 400-999 кв. метрів.

Центральне статистичне управління підрахувало, що на кінець 2019 року кількість магазинів в Польщі склало трохи більше 333 тис., що на 1,9% (приблизно на 6,5 тис.) нижче, ніж у попередньому році. З іншого боку, торгова площа магазинів збільшилася (на 0,7%) і склала близько 37557 тис. кв. метрів.

Найбільше відсоткове зростання торгових площ відзначено у магазинів площею 400-999 кв. метрів (+4,3%), магазини площею в діапазоні від 1000 до 2499 кв. метрів збільшилися на 2,4% і незначно (на 0,2%) зросла кількість магазинів з торговою площею до 99 кв. метрів.

Найбільше постраждали магазини площею 100-399 кв. метрів (на −2,8%), трохи менше площ в порівнянні з минулим роком зафіксовано у магазинів площею понад 2500 кв. метрів (на −0,6%).

У 2019 року в середньому на один магазин припадало 115 осіб, а в 2018 році — 113 осіб, — інформує dlahandlu.pl

У 2019 року в Польщі відзначено збільшення загальної кількості супермаркетів і гіпермаркетів в порівнянні з попереднім роком (на 3,4%), в результаті чого на один магазин в цих категоріях припадало в середньому 4509 осіб, тоді як в 2018 році — 4668 осіб.

У 2019 розрахункова частка вартості продажів, реалізованих спільно супермаркетами і гіпермаркетами, в роздрібних продажах серед магазинів і АЗС склала 25,9%, що на 1,1% вище, ніж в минулому році.

У 2019 близько 265 тис. підприємств обʼєднали приблизно 333 тис. магазинів. Частка підприємств, які керують 2 магазинами, в 2019 році склала 97,8% і збільшилася на 0,1% в порівнянні з попереднім роком.

У порівнянні з минулим роком кількість магазинів переважної більшості спеціалізацій зменшилася. Найвідчутніше зниження відбулося в магазинах: взуття та одягу — на 2,6 тис. магазинів (-7,5%), продуктових — на 2,2 тис. магазинів (-3,1%) і мʼясних — на 1,2 тис. (-11,9%). Найбільше зростання кількості магазинів спостерігалося в автомобільній промисловості — на 2,1 тис. точок (+10,0%) та в інших галузях — майже на 1,5 тис. магазинів (+1,0%). Трохи збільшилася кількість магазинів по продажу телерадіоапаратури та побутової техніки — на 144 обʼєкта (+ 3,2%).