Під час пандемії кількість хакерських атак на онлайн-рітейл зросла вчетверо
- Фото:
- Техно 24 - 24 Канал
Фахівці компанії StormWall провели дослідження DDoS-атак, здійснених на ресурси компаній, що працюють в сфері онлайн-рітейлу.
Під час проведення дослідження були використані дані клієнтів StormWall, що працюють в різних сегментах електронної комерції. Експерти виявили, що під час пандемії, з лютого по жовтень 2020 року, число DDoS-атак на сервіси онлайн-рітейлу збільшилося в 4 рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року — пише new-retail.ru
Зростання атак повʼязане, в першу чергу, з тим, що під час коронакризи значно загострилася конкуренція між рітейлерами в онлайні, і DDoS-атаки часто використовуються для нечесної конкурентної боротьби. Крім того, хакери більш активно атакують ресурси компаній з метою вимагання грошей.
Непрацюючий сайт може привести до величезної втрати прибутку, і хакери обіцяють своїм жертвам, що після отримання необхідної суми атака припиниться і сайт запрацює. Також хакери можуть намагатися вкрасти персональні дані користувачів інтернет-магазину, а атаки використовують як відволікаючий маневр.
За даними StormWall, з лютого по вересень 2020 року число атак на інтернет-магазини одягу збільшилося в 5 разів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість атак на інтернет-магазини електроніки — в 7 разів, а кількість атак на онлайн-магазини меблів — в 10 разів.
Також зросли атаки на інтернет-магазини з продажу товарів для автомобіля (в 4 рази) і товарів для ремонту (в 8 разів). Кількість атак зростає постійно, проте, під час пандемії зростання стало набагато значнішим.
Фахівці StormWall відзначають появу нових типів DDoS-атак в 2020 році в секторі електронної комерції, яке говорить про те, що з кожним роком атаки стають все більш витонченими. Якщо в 2019 році виконувалися в основному атаки по протоколу HTTP, то в період з лютого по вересень 2020 року, крім атак по протоколу HTTP (97%), також істотно зросла кількість атак по протоколах TCP (3%) і UDP (1%) .
Це може бути повʼязано з тим, що зросла кількість атак із використанням так званих «стрессерів» — платних утиліт для генерації високого навантаження, доступних непрофесійним користувачам Інтернету. Крім того, з лютого по вересень 2020 року кількість DDoS-атак по протоколу HTTP збільшилася на 300% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.