США: зростання офлайн- і онлайн-продажів Target допомогло збільшити прибуток в третьому кварталі
- Фото:
- target.com
Продажі продуктів харчування і напоїв, поряд з електронною комерцією, сприяли зростанню продажів компанії Target в третьому кварталі 2020 року на 21,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Зростання продажів продуктів харчування і напоїв був на «високому рівні», повідомив рітейлер, в той час як цифрові зіставні продажі виросли на 155% в третьому кварталі, що є одним з основних показників успішних фінансових результатів Target.
Загальна виручка досягла 22,66 млрд доларів США завдяки зростанню продажів на 21,3% і збільшенню інших доходів на 18,1%. Порівнянні продажі магазинів збільшилися на 9,9% в порівнянні з минулим роком.
Операційний прибуток в третьому кварталі 2020 року склав 1,9 млрд доларів, що на 93,1% більше, ніж 1,0 млрд доларів в 2019 році.