Вартість польського ринку електронної комерції виросте на кілька мільярдів доларів
- Фото:
- rau.ua
Станом на кінець 2018 року польський ринок електронної комерції оцінювався в 13,8 млрд. доларів США.
Згідно з даними statista.com, в 2020 році його вартість може досягти 17 млрд. доларів.
Найбільші сегменти польського ринку електронної комерції — мода, електроніка, іграшки та хобі, меблі та техніка, продукти харчування та засоби особистої гігієни — передає WH.pl
Аналітики statista.com визначили, серед іншого, провідні модні інтернет-магазини. За популярності бренду в Польщі в 2020 році це: Allegro (34%), Zalando (33%), H&M (13%), OLX (11%), Bonprix (8%), Reserved (7%), Zara (5% ), AliExpress (4%), Vinted (4%), Answear (4%), Domodi (3%), Sinsay (2%), Adidas (2%), Nike (2%), Cropp (2%), House (2%).