Опубліковано

Нова ера розкоші — дослідження «Делойт» про світовий сектор товарів класу люкс у 2020 році

Теги:
Deloitte
Фото:
All Retail

Компанія «Делойт» опублікувала результати 7-го щорічного глобального дослідження ринку товарів класу люкс, які відображають його ключові тренди і драйвери розвитку.

На основі відкритих даних за 2019 фінансовий рік звіт визначає топ-100 найбільших компаній ринку товарів класу люкс й аналізує їхню діяльність. Крім того, в дослідженні вивчаються нові шляхи розвитку, що відкрилися перед такими компаніями у період пандемії, зокрема перехід на цифрові технології.

Пандемія слугувала своєрідним мотиватором для брендів, змусивши їх замислитись про впровадження нових підходів до підвищення ефективності своєї діяльності. Сьогодні, як ніколи раніше, виробники товарів класу люкс шукають нові канали взаємодії зі споживачем, переосмислюючи і трансформуючи свою діяльність у небачених раніше масштабах. Представляємо ключові спостереження зі звіту.

  • У 2019 фінансовому році мінімальний обсяг виручки, необхідний для включення до переліку 100 провідних світових виробників товарів класу люкс, склав 238 млн доларів США, що на 20 млн доларів США вище, ніж роком раніше.
  • У 2019 фінансовому році топ-100 світових компаній ринку предметів розкоші отримали дохід у розмірі 281 млрд доларів США, що на 34 млрд доларів США більше порівняно з аналогічним показником минулого року (247 млрд доларів США). Хоча темпи щорічного росту знизилися до 8,5% порівняно з 10,8% торік.
  • Лідером серед країн за кількістю виробників товарів класу люкс стала Італія. Франція вийшла на перше місце за сукупним обсягом продажів (28,3%).
  • Сегмент продажів одягу і взуття залишається лідером за кількістю представників у рейтингу 100 провідних компаній сектора товарів класу люкс, проте його гравці мають найнижчий середній показник виручки, що становить всього 1,2 млрд доларів США.
  • Пандемія змусила серйозно переглянути можливість продажу через інтернет. Спочатку виробники товарів класу люкс дуже повільно адаптувалися до цифрової революції, проте більшість брендів зараз організовують процес продажу своїх товарів онлайн. Наприклад, Prada встановив тісну співпрацю з Tmall, комерційним онлайн-каналом компанії Alibaba, а Dolce & Gabbana відкрив власний відеобутик. Загалом обсяг продажу через інтернет збільшився протягом першого півріччя, досягнувши у квітні рекордних значень зростання у +209% порівняно з попереднім роком.
  • Компанії вкладають значні кошти в «зелені» технології, таким чином реагуючи на появу нових потреб споживачів та вимог щодо захисту навколишнього середовища. Світові бренди класу люкс почали долучатися до схем компенсації викидів вуглецю для сприяння боротьбі зі зміною клімату.
  • В обмеженому соціальним дистанціюванням суспільстві віртуальні технології набуватимуть більшого значення для брендів, які підтримують зв’язок зі споживачами і дослухаються до їхніх потреб. Практично всі найважливіші заходи у сфері моди та покази цього року скасували або перенесли на наступний рік. Багато з них були проведені онлайн-форматі. Прикладом застосування технологій у «новій нормальності» стало проведення Лондонського чоловічого тижня моди 2020 на віртуальній платформі. Мілан та Париж також адаптували свої шоу до віртуального формату.

«У важкі часи індустрія моди продемонструвала стійкість та соціальну відповідальність, вживши заходів для протидії пандемії COVID-19. Наприклад, компанії LVMH, Hermes та Kering (бренди Gucci, Saint Laurent, Balenciaga та інші) роблять значні пожертви лікарням, а Dolce & Gabbana підтримали проекти італійського приватного спеціалізованого навчального закладу з вивчення реакцій імунної системи на COVID-19», – коментує результати дослідження, Олександр Ямпольський, керівник групи з надання послуг компаніям сектору роздрібної та оптової дистрибуції.