Опубліковано

Сервіс швидкої курʼєрської доставки Glovo додав опцію самовивозу

Теги:
Glovo
сервіс доставки
Фото:
Дело

Сервіс курʼєрської доставки Glovo запустив нову опцію в додатку — самовивезення. Тепер користувачі можуть зробити запит на страви в додатку Glovo і самостійно забрати власні замовлення безпосередньо з закладів.

Для використання цієї опції, потрібно оновити додаток до останньої версії для App Store або Google Play.

Glovo — це сервіс доставки, який дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет або продукт в межах вашого міста. Компанія, заснована в Барселоні, сьогодні працює в понад 650 містах в 22 країнах світу.

В Україні сервіс Glovo почав роботу в жовтні 2018 і вже представлений в 28 містах.

Сервіс Glovo продовжує працювати над удосконаленням програми та розширювати можливості всіх учасників платформи — користувачів, партнерів і курʼєрів. Самовивіз — це знайома опція для більшості користувачів додатка Glovo, адже її пропонує майже кожен магазин, ресторан або оператор поштової доставки. Відтепер замовити страви на винос з улюблених закладів можна і в додатку Glovo. Сьогодні функція самовивозу активована для більш ніж 8% партнерів і працює в тестовому режимі, однак до кінця грудня вона буде доступна для 90% всіх партнерів з бабблів «Ресторани» і «Кава і десерти".

Щоб скористатися новою послугою, користувачеві потрібно обрати у меню бабблів «Ресторани» або «Кава і десерти» режим «на виніс». Далі додаток запропонує список доступних закладів для оформлення замовлення. Замовлення можна запланувати на конкретний час. Послуга є безкоштовною для користувачів – плата за доставку відсутня, отже, необхідно сплатити лише вартість замовлення.

«Запуск опції самовивозу є важливим з двох причин. По-перше, це ще один спосіб знизити кількість фізичних контактів між людьми задля безпеки у розпал епідемії. Завдяки зручному програмному забезпеченню, це повністю безконтактне рішення як для наших користувачів, так і для партнерів. По-друге, опція самовивозу є додатковою категорією доходів для наших партнерів – наразі ми прогнозуємо приріст замовлень на 2-5%. В актуальний час, коли цілком можливе введення більш жорстких обмежувальних заходів для закладів, ресторанна індустрія ще більше постраждає, а самовивіз, як і опція доставки, залишаться ще одним каналом продажів» — коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні. 

Опція самовивозу дозволяє партнерам сервісу пропонувати додаткові продукти, що у свою чергу розширює можливості користувачів та дозволяє збільшити потік клієнтів закладу. У майбутньому сервіс Glovo планує розширити функціонал послуги та запропонувати користувачеві на вибір два окремі меню: для доставки та для самовивозу.

Опція вже доступна у 28 містах України, де сьогодні присутній сервіс Glovo. Після Італії та Іспанії, Україна стала третьою серед 22 країн присутності сервісу Glovo в світі, де запустили опцію самовивозу. Одночасно з українськими користувачами Glovo, нову опцію у додатку отримали мешканці Грузії, Кенії, Кот-д’Івуару та Польщі.

Основний функціонал додатку Glovo залишається незмінним. Користувачі можуть зробити замовлення з 5 основних бабблів – «Їжа», «Супермаркети», «Експрес-кур’єр», «Аптеки», «Що завгодно». У різних містах кількість бабблів змінюється залежно від умов співпраці сервісу Glovo та партнерів. Завантажити додаток Glovo можна на App Store та Google Play.