Опубліковано

Biedronka витратила 1,8 млрд. злотих на інвестиції

Мацей Луковски, директор відділу закупівель і член правління Jeronimo Martins Polska, заявив, що Biedronka витратила 1,8 млрд. злотих на інвестиції в 2019 році, відкривши 102 нових магазина, що дозволило перевищити значення в 3 тис. магазинів.

Мацей Луковски також додав, що мережа розширила свій асортимент за рахунок нових продуктів власних торгових марок, і майже 140 нових позицій були включені в постійну пропозицію — повідомляє WH.pl

У 2019 польські споживачі відвідали магазини Biedronka 1,32 млрд. разів. В середньому кожен день приходило їх 4,1 млн. осіб. Щоб оцінити дані доступніше, можна уявити, що кожна людина, яка проживає в Варшаві, робить покупки в мережі Biedronka два рази в день.

У 2019 оборот мережі склав 54,3 млрд. злотих, що на 8,8% більше у порівнянні з 2018 роком. Крім того, в компанії працює близько 70 тис. співробітників, що робить її найбільшим приватним роботодавцем в Польщі.