Опубліковано

Приріст продажів за підсумками «чорної пʼятниці» в мережах MOYO і JYSK в Україні перевищив показники-2019

Мережа техніки і електроніки MOYO збільшила продажі вдвічі за підсумками розпродажі в рамках "чорної пʼятниці", мережа магазинів меблів і товарів для дому JYSK зафіксувала зростання продажів за підсумками листопада на 10% в порівнянні з торішніми показниками.

Відповідно до прес-релізу JYSK, в цьому році мережа продовжила дію «чорної пʼятниці» в Україні до восьми днів з перервою на вихідні. За цей час магазини мережі відвідало понад 350 тис. покупців.

"Щоб адаптуватися до нового графіка роботи магазинів, ми прийняли рішення про продовження дії акційних пропозицій (...) Результати такого рішення говорять самі за себе, так як приріст продажів магазинів JYSK в листопаді виріс більш ніж на 10% по порівнюваним магазинам в порівнянні з минулим роком ", — цитується в релізі виконавчий директор JYSK в Україні Євген Іваниця.

Кількість відвідувань онлайн-магазину мережі за час проведення розпродажу склала більше 1,5 млн при конверсії в 3%. При цьому число оброблених онлайн-замовлень склало більше 20 тис.

Серед популярних в «чорну пʼятницю» товарів компанія називає меблі, подушки, ковдри і декор, в тому числі новорічний.

Як повідомляє прес-служба MOYO, компанія розширила мережу до 36 магазинів в Україні. Компанія також продовжила термін дії розпродажу до тижня. Крім того, один з магазинів в столиці працював цілодобово.

«Ми порівняли результати першого дня знижок Black Friday 2020 і 2019 і помітили, що в цьому році майже втричі зросла кількість замовлень, а їх сума — більш ніж в чотири рази. В цілому ми задоволені результатами «чорно-пʼятничного тижня» і кіберпонеділком: кількість замовлень та їх сума вдвічі перевищили рекорд 2019 року ", — цитується в повідомленні генеральний директор MOYO Валентин Івакін.

Популярністю під час розпродажу користувалися ноутбуки, ігрова консоль PlayStation 5, смартфони, телевізори, побутова техніка, дитячі товари. Крім того, різко зросли продажі інтерактивних гірлянд.