Опубліковано

Shopping Index від Watcom.Україна показав, як пройшла в Україні «чорна п’ятниця»

Теги:
Black Friday
Фото:
Marketing Media Review

В «чорну п’ятницю» в Україні торгові центри відвідало на 11% більше споживачів, чим в попередні тижні, найбільш зацікавлення у покупців визвав сегмент електроніки, стверджує експерт в області оцінки та аналізу потоків відвідувачів компанія Watcom.Україна.

Кінець року в ритейлі - завжди гаряча пора: чорна п'ятниця, кіберпонеділок, різдвяні ярмарки, очікування новорічних свят - спонукають людей "купувати"!

Але наскільки зможуть продажі останніх місяців 2020 поліпшити загальні підсумки нелегкого для галузі року? В компанії Watcom.Україна зібрали дані про те, як пройшла в Україні чорна п'ятниця.

1. Ритейл підготувався і розподілив потоки покупців онлайн та офлайн. Це не дивно: пандемія спонукає купувати в Інтернет - за 2020 рік в Україні частка e-commerce за даними консалтингової компанії NAI Ukraine виросла на 45% і становить тепер 8% від загальної кількості продажів.

2. Магазини розтягнули «чорну п'ятницю» в часі й пропонували особливі умови на покупки в середньому, 1 тиждень. Тривалість періоду знижок в офлайн збільшили, щоб запобігти скупченню покупців і дотримуватися комплексу протиепідемічних заходів. Продовження акцій онлайн не тільки сприяли продажам, але й захищали сайти від падіння через різке зростання транзакцій.

3. Відвідування торгових центрів в цілому за підрахунками Shopping Index від Watcom.Україна зросла на 11%, в порівнянні з попереднім тижнем, але впало на -29% в порівнянні з успішним 2019 роком.

4. Дослідження Gradus Research показувало, що лише 35% опитаних українців не планували робити покупки в чорну п'ятницю. Watcom.Україна порахував, що за одягом в торгові центри прийшло на 70% більше покупців, ніж в попередні тижні, а охочих придбати електроніку було майже у 2 рази більше - потік відвідувачів виріс на 88%.

Підсумки року для ритейлу Watcom.Україна на основі  Shopping Index надасть в січні 2021.