Супермаркет «Сільпо» у стилі ар-брют відкрився у Херсоні
- Фото:
- All Retail
15 грудня 2020 — У херсонському ЦУМі за адресою просп. Ушакова, 49 відкрився оновлений «Сільпо» у стилі ар-брют.
Цей магазин є присвятою всім митцям-аматорам, чий геній ще має відкритися світу. Натхненням для його появи стала творчість художниці Поліни Райко з Херсонщини.
На 1336 кв. метрах дизайн магазину увібрав у себе кольори степу і контрастні тіні південного сонця. Артоб’єкти велетенських птахів і риб символізують надію і любов, які є в душі кожної людини. Інсталяції у вітринах ніби народжені в обіймах напівсну в спекотну ніч: вони складають свій власний всесвіт дивовижних рослин і тварин. Візерунки на стінах за мотивами південної флори розписані вручну.
«Нам подобається привносити різнопланову естетику в міські пейзажі. Супермаркет не має бути тільки утилітарною спорудою, тому ми щоразу прагнемо додати сенсів у дизайн кожного магазину. Відтак досвід купівлі стає смачним на різних рівнях сприйняття і додає радості в житті», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
Розробка візуального втілення концепції відбувалася за участі представників Благодійного фонду імені Поліни Райко, чиї консультації були неоціненними для натхнення художників проєкту. Своїми думками поділився один з ілюстраторів: «Херсонщина — непростий за характером край, контрастний, яскравий. Це хотілося показати в ілюстраціях: постійна боротьба квітучого, життєрадісного півдня з усім лячним, що ховається в темній, бездонній тіні, яку відкидає все живе у найбільш сонячний день. Щоб розповісти про природу півдня України, потрібно лише заплющити очі, забути всі умовності, подвійні значення, контексти, судження і чужі думки. А коли відкрити — немов народитися знову, по-дитячому дивитися на квітку і бачити лише квітку».
Дух контрастної і щедрої Херсонщини відображено не тільки в декорі, а й в асортименті. В оновленому «Сільпо» Гості можуть замовити від послуг флориста до відкриття живих устриць. У кафетерії на вибір є і китайські, і українські страви, навіть піца й шаурма.
До супермаркету можна зайти і просто, щоб рефлексувати за філіжанкою фільтр-кави у FEEL__trd.
Втім, «Сільпо» не тільки надихається яскравим херсонським краєм, а й турбується про нього. У магазині замість поліетиленових пакетів є екопакети з крохмалю, які можна компостувати. А ще співробітники сортують вторсировину, а на території встановлено баки для роздільного збору сміття.