Опубліковано

Моделі у віці прорекламували лінійку одягу від IKEA

Теги:
IKEA
Фото:
Marketing Media Review

У співпраці з TBWA\Сінгапур.

IKEA у співпраці з агенцією TBWA\Сінгапур випустили кампанію дебютної лінії одягу з моделями літнього віку.

Колекція має назву Efterträda, що по-шведськи означає «досягти успіху».

Офіційний логотип IKEA став головним дизайном колекції Efterträda. У ній також обіграли мотив штрих-коду, на якому зображений найпопулярніший продукт компанії — книжкова шафа Біллі.

TBWA\Сінгапур найняв моделей у Чайнатауні, у пошуках людей старше 70 років. Їх запросили по-своєму оформити та доповнити колекцію Efterträda. У подібний спосіб співпрацювали й інші бренди, як-от Gucci, що прислали своїм моделям купу одягу й дозволили знімати себе, роблячи що завгодно у власних домівках.

Зосередження уваги на літніх людях відсилає до популярної в Instagram пари Чан Ван-дзи та Хсу Шо-ер з Тайваню, яких розкрутив у соцмережах їхній онук.

«Коли ви думаєте про слово «інфлюенсер», ви думаєте про молодих модників із соціальних мереж, які диктують, що круто», — говорять асоційований креативний директор TBWA\Сінгапур Лорен Лім і старший артдиректор Жермен Чен. — Ми вважаємо, що власні сінгапурські глем-ма та глем-па, чиї риси та особистий стиль є джерелом натхнення, стануть найкращим способом оживити стиль IKEA».

До колекції Efterträda увійшли футболки, толстовки, банні рушники, пляшки з водою та шопери.