Walmart продаватиме товари в прямому ефірі на TikTok
- Фото:
- www.ciobulletin.com
Протягом однієї години покупці зможуть придбати модні речі, які їм подобаються, не виходячи з програми.
TikTok і Walmart оголосили про партнерство, яке передбачатиме пряму онлайн-трансляцію. Ця подія триватиме одну годину. Під час цього глядачі купуватимуть різні модні речі, які можна побачити в Інтернеті безпосередньо на платформі TikTok, не переходячи на інший додаток чи веб-сайт. Покупцям обіцяють, що після закінчення трансляції вони все одно зможуть придбати пропоновані товар.
Це прекрасний спосіб для Walmart зв’язатися з новою аудиторією, переважно молоддю, і знайти більш сучасні способи взаємодії з покупцями. Коли офлайн-торгівля зазнає значних проблем, навіть традиційна мережа супермаркетів, як Walmart, повинна навчитися взаємодіяти з покупцями в Інтернеті. Наявність зручної платформи для покупок в Інтернеті та спілкування з клієнтами в Інтернеті стала важливою стратегічною метою для всіх великих роздрібних торговців.
Інтернет-трансляція відбудеться 18 грудня і стане першою у своєму роді, яку TikTok проведе у США. Подібні торгові заходи невдовзі продовжаться з іншими партнерами. В азіатському регіоні є модні події з можливостями для покупок. Однак для інших країн, включаючи США, такий підхід є інновацією, і ця ніша ще не зайнята.