Опубліковано

Новачок на олімпі спортивних брендів. Як і чому в Україну «увірвався» польський 4F?

Теги:
Епіцентр
fashion-рітейл
Фото:
All Retail

Уже понад 20 років бренд 4F наповнює нішу спортивного рітейлу необхідним для занять туризмом і спортом одягом. У цій компанії цінують стиль і багатофункціональність, розробляючи речі як для професійних спортсменів, так і для любителів активного способу життя. Сьогодні рітейлер оперує 174 монобрендовими точками 4F в Польщі і представлений в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу. Перший такий магазин в нашій країні відкрився в столичному ТРЦ Retroville, а амбассадором цього бренду стала компанія «Епіцентр К», яка, зокрема, розвиває в Україні мережу Intersport. Про експансію 4F, про цінову політику і про плани компанії на майбутнє — читайте в інтервʼю з директором «Intersport Україна» Юлією Максименко.

— Як виникла ідея інтеграції польського спортивного бренду 4F в проект співпраці з "Епіцентром«?

- Спортивний напрямок завжди був в пріоритеті власників групи компаній «Епіцентр». Олександр Герега бере активну участь у спортивному житті країни, очолює федерацію важкої атлетики, федерацію волейболу, підтримує футбол, бадмінтон і т.д. В «Епіцентрі» вважають напрямок спортивних товарів дуже перспективним, враховуючи загальний світовий тренд на здоровий спосіб життя.

Крім того, ринок спортивного рітейлу в Україні ще еволюціонує, без попереднього заповнення системи. Тому, коли власники польського бренду 4F, який представлений в мережі Intersport, звернулися до «Епіцентру» з цікавою пропозицією щодо ексклюзивної співпраці і розвитку мережі монобрендових магазинів на території України, було прийнято позитивне рішення.

- При реалізації товарів польської компанії на українському ринку були враховані потреби й інтереси вітчизняного споживача? Чи відрізняється асортимент речей в українському магазині 4F від польських аналогів?

- За своєю ментальністю український і польський споживач дуже схожі — обидва люблять якісні речі, вимагають стильного і емоційного дизайну і, при цьому, бажають заощадити. Клімат обох країн також дуже схожий. Тому асортимент відрізняється дуже мало. У Польщі він трохи ширший, оскільки там є великі за площею магазини. Але це лише перший відкритий магазин 4F в Україні, ми обовʼязково будемо враховувати переваги української аудиторії і стежити за споживчими настроями.

- Відомо, що польська торгова марка 4F позиціонує свій продукт як сегмент «медіум» на ринку спортивного одягу. На який середній чек ви при цьому очікуєте?

- Так, все вірно, 4F — це дійсно сегмент «медіум» по ціновій політиці, який поки що вільний, в ньому майже ніхто не працює. І в період, коли ми можемо спостерігати часті кризові явища в економіці, споживач робить вибір у бік раціональних покупок. Зараз важко сказати про повну вартість середнього чеку, оскільки ми не тільки відкрили лише перший магазин, але і розташували його в новому торговому центрі, який тільки напрацьовує свою клієнтську базу. Але судіть самі: чоловічий джемпер з нової колекції можна купити за ціною від 855 гривень, дитячі штани — від 600 грн, жіночу футболку — від 249 грн. Ціни, на наш погляд, дуже комфортні.

- Відомо, що бренд 4F є партнером Олімпійських комітетів ще 7 країн (крім Польщі). Чи зможе польська компанія також заручитися підтримкою з боку НОК України?

- Так, в планах компанії 4F — співпраця з українським НОК і зараз йде обговорення можливостей такого співробітництва найближчим часом. Але крім масштабного партнерства на рівні країни, існує і практика підтримки певних спортсменів. Зараз в цьому напрямку також ведеться робота.

- Чи варто очікувати запуску окремого онлайн-магазину 4F?

- Звичайно, плани компанії не закінчуються відкриттям фізичних обʼєктів. За часів швидкого сервісу та переходу на омніканальну модель ведення бізнесу, неможливо стояти осторонь від електронної торгівлі. Ми хочемо зробити доступною продукцію 4F для кожного українського споживача у всіх куточках країни, тому плануємо запустити інтернет-магазин ближче до кінця року, а поки що асортимент бренду частково представлений на маркет-плейсі epicentr.ua